Så er det nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

mullesmith2

Miss BananaHammock skriver:

Ih kan også huske da vi bestemte os for at skulle igang med projektet. Jeg havde lyst til at fortælle det til hele verden, fordi jeg var så lykkelig over at det endelig var en realitet og ikke bare en drøm. jeg er dog glad for at jeg ikke fortalte det til hele verden nu hvor der er gået 1 år uden bid. Men det skal nok gå super stærkt for jer

et helt år... hehe det kommer jeg nok også til, jeg har den mest urregelmæssige cyklus, tror måske jeg har fået det der pco eller hvad det hedder, men har ik fået det tjekket, som sådan skulle der jo ik være noget farligt ved det. Men har kun været igang den her uges tid er der gået snart så ÆL er lige om hjørnet, men det kan jeg ik rigtig regne med når der kan gå op til 7 uger mellem mens hehe men efter en alm 28 dages cyklus så er det på fredag der er æl ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

mullesmith2

ÅÅÅh så er der snart ÆL måske hihi, kan jo ik regen med den er umulige cyklus, men havde jeg haft en cyklus på 28dage så skulle der kommer ÆL i morgen. spændende. ;-)

Anmeld

12. november 2009

Joanna

mullesmith2 skriver:

ÅÅÅh så er der snart ÆL måske hihi, kan jo ik regen med den er umulige cyklus, men havde jeg haft en cyklus på 28dage så skulle der kommer ÆL i morgen. spændende. ;-)

Hvad laver du så her ?! Til dynerne!! Det er nu, der skal fyldes på, så ægget kan møde en tudse og blive et menneske!

Anmeld

12. november 2009

mullesmith2

Joanna skriver:

Hvad laver du så her ?! Til dynerne!! Det er nu, der skal fyldes på, så ægget kan møde en tudse og blive et menneske!

Har fået en sending idag hehe. så må vi håbe den er der hihi ;-)

Anmeld

12. november 2009

frk andreasen

held og lykke det er bare at klø på

Anmeld

13. november 2009

mullesmith2

Så er det idag efter beregningerne at der er ÆL, vi gik til den igår hehe må hellere gøre det idag også ;-) det er spændende kan sådan set have en sædcelle med kurs mod mit æg lige nu. uuuh glæder mig.

Anmeld

13. november 2009

tandbørsten

det er spændende - krydser fingre for dig!

har selv æl i dag og vi sexede onsdag , vi skal sexe i dag og resten af weekenden..

håber sgu der er gevinst - min mens er også ureglmæssig som din, så min cyklus er beregnet ud fra de sidste 2 menstrutioner så de er jo kun ca. går lidt ud fra hvordan mine trusser ser ud og så vil jeg prøve at ta min tempratur hele næste cyklus for t find det præcise tidspunkt for æl..

Anmeld

15. november 2009

mullesmith2

Floridoor skriver:

det er spændende - krydser fingre for dig!

har selv æl i dag og vi sexede onsdag , vi skal sexe i dag og resten af weekenden..

håber sgu der er gevinst - min mens er også ureglmæssig som din, så min cyklus er beregnet ud fra de sidste 2 menstrutioner så de er jo kun ca. går lidt ud fra hvordan mine trusser ser ud og så vil jeg prøve at ta min tempratur hele næste cyklus for t find det præcise tidspunkt for æl..

Spændende, hvad er det du holder øje med trusserne for siger du??

Anmeld

16. november 2009

tandbørsten

jeg kigger hvordan mit udflåd ser ud, er der lidt eller meget og hvordan er konsistenten.

jeg syns alt det her med pb er skide svært at finde ud af og ret bøvlet os, men når prøer jeg nogen forskellige ting af.

Anmeld

18. november 2009

mullesmith2

Floridoor skriver:

jeg kigger hvordan mit udflåd ser ud, er der lidt eller meget og hvordan er konsistenten.

jeg syns alt det her med pb er skide svært at finde ud af og ret bøvlet os, men når prøer jeg nogen forskellige ting af.

okay har du meget udflåd da?? Jeg kan aldrig se mit udflåd der kommer ik noget ud i underbukserne ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.