Anonym skriver:
Det mener jeg ikke, det er. Det er den person, der er gift, der bærer ansvaret.
Jeg har været konen! Og jo de begge har et ansvar, velvidende der er en kone og evt børn !
Er klar over det er en anden diskussion, men hvorom alting er, så er de begge igang med at ødelægge konens liv, hendes selvværd og hendes mulighed for at skabe det liv hun ønsker !
De fastholder hende begge i denne ødelæggende rolle og de gør absolut intet, for at redde hende fra de mén det giver!!
Så jo begge har et kæmpe ansvar! Og begge burde vågne op og blive voksne!
Det var så alt ødelæggende for mit liv, da jeg opdagede at min mand gennem flere årtier og faren til mine børn , havde været utro! Mine store hjemmeboende børn, måtte se deres ellers stærke og handlekraftige mor, falde totalt fra hinanden på et plit sekund. Og samtidig måtte de samle mig op, efter deres far! Jeg smed ham ud med det samme, men brugte flere år på at hele efter hans enorme svigt. Og ikke kun overfor mig, men også hans børn, som han slæbte igennem dette.
Jeg var så ødelagt over det, og jeg har ingen sympati eller forståelse for, at man kan udsætte noget menneske for det.
Den dag i dag, har jeg stadig lyst til at konfrontere den kvinde! Jeg har et kæmpe behov for, at hun forstår hvilken smerte hun , sammen med min ex mand, påførte mig. Og jeg har (ja det er ondt) et inderligt ønske om at karma rammer dem begge en dag. Og alligevel ønsker jeg ikke, at det skal ske for hverken fjender eller venner.
Så jo!! De er begge voksne og ansvarlige og de bør begge stå til ansvar for deres handlinger!