Briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

guggle

Limya skriver:

der er jo nogen som  er pæn med briller, og nogen som ikke er. jeg er i hvertfald ikke pæn med briller, og udsmykning vil jeg heller ikke kalde det heheh

Ja man skal selvfølgelig vælge den løsning man har det bedst med.... Der er ikke noget værre end når man f.eks er kommet afsted i noget tøj, som man føler sig helt forkert i, så er man slet ikke sig selv... Og går ud fra det er sådan du har det med dine briller....

Nu har du ikke noget billede på din profil, var ellers inde for at smug kigge, for kunne jo være vi andre ikke var enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

der er desuden mange der oplever, at de får dårligere syn efter de har født - ja en graviditet kræver rigtig mange ressourcer af kvindekroppen min søster har skullet have nye briller/kontaktlinser efter hun fødte, hendes syn var blevet et tal dårligere (og hun har dåååårlige øjne), og hun plejer at sige, at hun højst kan få tre børn før hun blir blind

ja tak :0) mit er blevet værre, jeg har 14 dages linser lavet af silicone, de er godkendt som plaster til øjet :0) jeg giver 300kr inkl linsevæske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.