Briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Unalisa

maiken81 skriver:

Hey

Det kommer helt an på hvilke slags kontaktlinser du skal have. Jeg har rigtig meget bygningsfejl på det ene øje så for mig skal jeg bruge månedslinser... De koster mig 139 kr om måneden.

Men tag ned i din lokale brillebiks og hør hvad der er af muligheder :-)

Hilsen Maiken

hvad skal det siges med bgyningsfejl?

tror jeg er nærsynet,(kan se det der er tæt på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Unalisa

Hvad er så bedst at bruge for øjnene. Briller eller Linser?

Anmeld

4. november 2009

N&J

suanne85 skriver:

Altså hvis man er nærsynet kan det godt blive bedre med alderen da de fleste bliver lang synet med alderen.

Hvis du skal bruge briller ville jeg gøre det da dit syn kan blive dårligere af det. Er jo også linser

Det er fandme smart..

Nu er jeg langsynet på det ene og nærsynet på det andet, så på et eller andet tidspunkt må du være nogenlunde lige,.  hehe

Anmeld

4. november 2009

Unalisa

NikitasMoar skriver:

Det er fandme smart..

Nu er jeg langsynet på det ene og nærsynet på det andet, så på et eller andet tidspunkt må du være nogenlunde lige,.  hehe

nærsynet, er det ikke når man bedre kan se det der er tæt på???

sådan har jeg det, så håber da at det bliver bedre med tiden så

Anmeld

5. november 2009

Sofia24

Og lige et sparetip, til når/hvis du kommer i gang med linser og ved hvad styrke du skal bruge.

Jeg køber linser online (en-dagslinser) og jeg sparer ca. 35 % i forhold til hos min optiker! Værd at tage med, for en som mig på SU  

Men gør man det skal man huske at komme til kontrol hos en optiker/øjenlæge - helst 2 gange årligt. For at få tjekket at øjet kan "tåle" at man bruger linser.

Anmeld

5. november 2009

Sofia24

Lensway.dk 2 dage fra du bestiller til de ligger i postkassen...

Anmeld

5. november 2009

Ansemusen

Jeg har hørt det lige omvendt, at ens øjne uden briller skal anstrenge sig og derfor bliver trænet ligesom en muskel og derfor kan blive bedre eller i hvert fald værre langsommere. Hvorimod de slapper af med briller/linser, hvilket gør at synet blot bliver dårligere og dårligere! Jeg er selv nærsynet (på trods af at jeg var MEGET langsynet engang! Jeg bruger dog kun brillerne når jeg ser TV, er i biffen osv. Synes ikke de klæder mig og synes det er irriterende at have noget siddende hele tiden.

Anmeld

5. november 2009

Unalisa

Jeg har hørt det lige omvendt, at ens øjne uden briller skal anstrenge sig og derfor bliver trænet ligesom en muskel og derfor kan blive bedre eller i hvert fald værre langsommere. Hvorimod de slapper af med briller/linser, hvilket gør at synet blot bliver dårligere og dårligere! Jeg er selv nærsynet (på trods af at jeg var MEGET langsynet engang! Jeg bruger dog kun brillerne når jeg ser TV, er i biffen osv. Synes ikke de klæder mig og synes det er irriterende at have noget siddende hele tiden.

jeg kan heller ikke lide briller men min øjenlæge sagde at det var bedst hvis man bruger briller, ellers kniber man med  øjnene når man skal se noget og det bliver ens syn meget dårligere af. så hun anbefalt mig i at bruge briller.

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Limya skriver:

jeg kan heller ikke lide briller men min øjenlæge sagde at det var bedst hvis man bruger briller, ellers kniber man med  øjnene når man skal se noget og det bliver ens syn meget dårligere af. så hun anbefalt mig i at bruge briller.

Det skal du da også. Og som jeg nævnte tidligere kan du jo bruge linser i stedet for hvis du ikke kan lide at bruge briller.

Jeg har selv briller og tænkte os da jeg fik af vide at jeg skulle have det at jeg jo vil se dum osv ud men nu kan jeg slet ikke forstille mig uden briller, nu syntes jeg faktisk jeg er grim uden prøvede linser på et tidspunkt, gik en uge så var det briller igen

Anmeld

5. november 2009

Unalisa

suanne85 skriver:

Det skal du da også. Og som jeg nævnte tidligere kan du jo bruge linser i stedet for hvis du ikke kan lide at bruge briller.

Jeg har selv briller og tænkte os da jeg fik af vide at jeg skulle have det at jeg jo vil se dum osv ud men nu kan jeg slet ikke forstille mig uden briller, nu syntes jeg faktisk jeg er grim uden prøvede linser på et tidspunkt, gik en uge så var det briller igen

hehe sådan er det med alle mennesker tænker jeg. de skal lige vender(staves)sig til det først. briller eller linser,noget skal jeg jo bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.