Briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

Karo

Da jeg havde født fik jeg også rigtigt dårligt syn. Jeg gik derfor til en øjenlæge og hun fortalt at ens syn godt kan ændre sig mens man er gravid eller mens man ammer. Jeg fik derfor atvide at jeg skulle vente med at komme ned til jeg var færdig med at amme, og på det tidspunkt var min syn normalt igen.

Jeg syndes måske det er værd at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Vingummien

Limya skriver:

hvor meget ved jeg ikke lige, det var for ½ år siden jeg var til øjnlægen, den brev jeg fik er også blevet væk, så ny syntest igen. men jeg er blevet mere dårligere til at se efterhånden.

Oki, bare husk de ikke skal være af rigtig glas

Anmeld

5. november 2009

Unalisa

guggle skriver:

Jeg synes nu det er så pænt med briller.....ville ønske jeg selv var en af dem der kunne pryde kroppen med den slags pynt :-) Synes det er så pænt og folk med briller, ser tit så intelligente ud..........

Men der kan man bare se hvor folk er forskellige

der er jo nogen som  er pæn med briller, og nogen som ikke er. jeg er i hvertfald ikke pæn med briller, og udsmykning vil jeg heller ikke kalde det heheh

Anmeld

5. november 2009

Unalisa

suanne85 skriver:

Oki, bare husk de ikke skal være af rigtig glas

brillerne eller linserne???

Anmeld

5. november 2009

Unalisa

Karo skriver:

Da jeg havde født fik jeg også rigtigt dårligt syn. Jeg gik derfor til en øjenlæge og hun fortalt at ens syn godt kan ændre sig mens man er gravid eller mens man ammer. Jeg fik derfor atvide at jeg skulle vente med at komme ned til jeg var færdig med at amme, og på det tidspunkt var min syn normalt igen.

Jeg syndes måske det er værd at vide

det var for ½ år siden eller mere jeg sidst var til øjnlæge som mente jeg skulle bruge briller.( og der var jeg slet ikke gravid eller tæt på hehe.

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Limya skriver:

brillerne eller linserne???

brillerne selvfølgelig jeg er så nærsynet at hvis mine glas var af glas ville de ligne bunden af en flaske jeg gik rundt med. Så de er lavet af sådan noget plastik

Anmeld

5. november 2009

Unalisa

suanne85 skriver:

brillerne selvfølgelig jeg er så nærsynet at hvis mine glas var af glas ville de ligne bunden af en flaske jeg gik rundt med. Så de er lavet af sådan noget plastik

hehe selvffff men nu må vi se hvad optikeren siger.

Anmeld

5. november 2009

pussekat

Limya skriver:

ØV,  hvad koster så sådanne kontaktlinser, går udfra det er meget dyrt, da man skal skifte dem være aften når man går iseng

hejsa

min mand give 222 kr om månde for kontaktlinser det er med det hele til dem

Anmeld

5. november 2009

guggle

suanne85 skriver:

Hehe kender faktisk nogen der har købt briller uden styrke fordi de syntes det er pænt

Ja kender også en det gjorde det, hvorefter hun faktisk fik forringet syn af det....

Så jeg må jo nøjes  solbriller

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

guggle skriver:

Ja kender også en det gjorde det, hvorefter hun faktisk fik forringet syn af det....

Så jeg må jo nøjes  solbriller

Okik, vildt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.