Ferien er ved at være forbi - og skoleårets første Aula besked fra SFO'en er i indbakken.
SFO er startet op midt sidste uge, vores barn skal først i SFO torsdag da barnet skal deltage i anden sommeraktivitet først på ugen og være ved bedste forældre indtil vi forældre har fri.
Nu er den første besked som sagt kommet, hvor det her til aften oplyses at personalet i SFO er inviteret til respetion torsdag - hvorfor nogle forældre passer de børn der er meldt til SFO.
Der informeres ikke om hvem det er, men tilføjes blot at har man mulighed for at få passet barnet eller holde det hjemme denne dag, anbefales dette.
Jeg kunne mærke da jeg læste beskeden at;
- det var sent at melde det ud hvis man skulle have en chance for at finde en anden løsningen.
- HVEM faen skal mit barn være sammen med? Og passes af?
- Hvorfor og hvordan kan de vælge at finde andre, ikke ansatte til at passe vores børn når vi betaler for SFO, med forventning af faglig baggrund og børneattest ved ansættelsen?
Havde jeg mulighed havde vi hold barnet hjemme eller fundet anden pasning - der er desværre bare ikke muligt -
Jeg bliver simpelthen nød til at høre i andre - er det mig der bare er helt galt på den her ift. Mine tanker omkring det ? Eller andre der har det på samme måde hvis de fik denne besked?
Anmeld
Citér