Svigermor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2023

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Men du forstår ikke hvad jeg siger. 

JEG mener ikke at søster besøg og svigerfamilie er det samme.

Og jeg kan godt se fra farmors side at DU vælger hende fra. 

Som sagt tager min mand heller ikke altid med til mine forældre. Det er bare sådan vi har indrettet os.

Hvis hun føler, jeg vælger hende fra så ville jeg ønske hun havde sagt noget om det for lang tid siden. I stedet for at gå til frontalangreb. 

Min søster er jo iøvrigt også min mands svigerfamilie... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Som sagt tager min mand heller ikke altid med til mine forældre. Det er bare sådan vi har indrettet os.

Hvis hun føler, jeg vælger hende fra så ville jeg ønske hun havde sagt noget om det for lang tid siden. I stedet for at gå til frontalangreb. 

Min søster er jo iøvrigt også min mands svigerfamilie... 

Du forstår ikke hvad jeg mener. Søster og forældre er ikke det samme. 

Det kom uheldigt ud, så snak med farmor. 

Anmeld Citér

1. marts 2023

Anonym

Ts, min mand og jeg har altid gjort som jer.

Jeg har et stort behov for alenetid, så ham og vores barn besøger tit hans familie uden mig, og omvendt. 

Det har aldrig været et problem. Det er bedre, at vi gør, hvad vi har lyst til end at vi tager med til noget af pligt og ikke gider at være der. 

Jeg er ked af, at din svigermor tager det så nært, og håber, at hun vil forstå, at det ikke er ment som et fravalg af hende

Anmeld Citér

2. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ts, min mand og jeg har altid gjort som jer.

Jeg har et stort behov for alenetid, så ham og vores barn besøger tit hans familie uden mig, og omvendt. 

Det har aldrig været et problem. Det er bedre, at vi gør, hvad vi har lyst til end at vi tager med til noget af pligt og ikke gider at være der. 

Jeg er ked af, at din svigermor tager det så nært, og håber, at hun vil forstå, at det ikke er ment som et fravalg af hende

Tak det er jeg glad for at høre. At jeg ikke er den eneste med behov for at være alene. Min mand og jeg har det helt på samme måde. 

Måske det ikke har været klart for svigermor, at det er sådan vi har arrangeret os. Det må hun have at vide. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.