Hvad tænkte du, da du opdagede, at du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

malou

For mig var det planlagt Dennis ville vist gerne ha ventet indtil vi var færdige med vores hus.. men så havde jeg ikke været gravid endnu... typisk mænd med så dårlig en undskyldning Men da jeg fik det positive svar hos lægen... kunne jeg ikke andet end at smile... jeg var virkelig virkelig lykkelig. Jeg tog den sidste p.pille d. 16 januar og fødte d.13 november samme år

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

missKat

Jeg tænkte YES!!!!!

vidste godt inderst inde at den var der, men nu var der jo bevis!!

vi havde prøvet i 8 måneder, så kæresten blev også super glad da jeg spurgte om han liiige kom ud på badeværelset

er i dag 18+4

Anmeld

10. november 2009

Sisley

Vi havde prøvet i 2-3 måneder og jeg havde faktisk sagt, at vi skulle holde en pause - ville ikke risikere at sidde til årets julefrokoster, nytår osv. og være 6-8 uger henne og forklare folk, hvorfor jeg lige pludselig ikke skal have rødvin... Men bom, så var jeg gravid!

Min kæreste holdt "tisse-pinden" og jeg kunne næsten se på hans ansigtsudtryk, at der var bonus. Jeg blev noget overrasket og blev liiige siddende 10 minutter på toilettet for at sunde mig!

Det var egentlig først til nakkefoldsskanningen i sidste uge, at det rigtig gik op for mig, at jeg skal være mor - endelig så jeg et sort/hvidt bevis!

Sisley
14+2

Anmeld

10. november 2009

Mira0911

Jeg blev gravid i første hug...

Jeg var rigtig glad, da jeg så de 2 streger, jeg troede ikke helt på den, så jeg tog 6 tests mere samme dag og den viste 2 streger alle gangene... Jeg tog til lægen et par dage efter og fik det samme svar derfra..

Jeg gik tudende derfra af glæde med min kæreste i hånden...

Og det var planlagt..

Jeg gik meget og tænkte på, kan jeg nu også klare det osv.. Var nervøs og bekymrende.. Men er alle 1. gangs gravide ikk det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.