Hvad tænkte du, da du opdagede, at du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.698 visninger
44 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, hvilke tanker gjorde du dig, da du fandt ud af, at du skulle være mor?

Var det planlagt?

Hvor længe havde I prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

maria_wlt

Det var på ingen måde plandlagt... Blev gravid næsten først gang vi gik i seng sammen, så det var sku noget af et chok vi fik da der var 2 streger..

Men vi tog det roligt...vi er voksne mennesker :-)

Anmeld

31. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blev glad!

Troede ikke helt på det, for det skete i første hug, men jeg blev meget glad!

Anmeld

31. oktober 2009

lsvendsen

Det var helt og aldeles planlagt, men jeg tænkte alligevel: Shit shit shit shit shit shit...

Men så kom manden og spurgte hvad Fa.... jeg lavede, så de to streger og så var vi bare glade glade glade!!! Fnis...

Anmeld

31. oktober 2009

LouiseNielsen

Første gang tænkte jeg: Hold da op jeg skal være mor.... Og hvordan får jeg det lige sagt til min søns far, vi var gået fra hinanden inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Men var ikke et sekund i tvivl om at jeg ville beholde barnet, uanset hva hans reaktion var!

Her anden gang tænkte jeg: JUBIII! Jeg smed p-pillerne d 10 maj, og d 3 august stod jeg med positiv graviditets test i hånden!  Er i dag gået ind i uge 18....

Anmeld

31. oktober 2009

CamillaKa

Jeg blev helt vildt glad, men turde næsten ikke tro på det var rigtig efter 1 års prøvetid!

Anmeld

31. oktober 2009

louise8723

maria_wt skriver:

Det var på ingen måde plandlagt... Blev gravid næsten først gang vi gik i seng sammen, så det var sku noget af et chok vi fik da der var 2 streger..

Men vi tog det roligt...vi er voksne mennesker :-)

Præcis det samme skete her.. Blev da glad, men var helt rundt på gulvet hehe

Anmeld

31. oktober 2009

Vidunderligeunger

blev over lykkelig

Anmeld

31. oktober 2009

oo

vi havde prøvet i næsten to år og var lige gået igennem vores første IUI forsøg. Da jeg testede gravid dagen før nytårsaften sidste år, grinede vi begge to helt hysterisk, så kiggede vi på hinanden og sagde "FUCK!" og sådan gik resten af dagen imellem psykotisk glæde og fuldkommen panik. da jeg nogle dage efter skulle have det bekræftet over telefonen med klinikken, gik jeg direkte ind i væggen ude i køkkenet under samtalen, fordi det simpelthen bare var så kæmpe stort, og samme dag kørte Søren ind i en anden bil på vej hjem fra arbejde

- så hvis det nogensinde sker igen, tror jeg det er bedst det er i en ferie, så vi ikke kan skade andre end os selv herhjemme

Anmeld

31. oktober 2009

MaleneG

Tjuhl skriver:

vi havde prøvet i næsten to år og var lige gået igennem vores første IUI forsøg. Da jeg testede gravid dagen før nytårsaften sidste år, grinede vi begge to helt hysterisk, så kiggede vi på hinanden og sagde "FUCK!" og sådan gik resten af dagen imellem psykotisk glæde og fuldkommen panik. da jeg nogle dage efter skulle have det bekræftet over telefonen med klinikken, gik jeg direkte ind i væggen ude i køkkenet under samtalen, fordi det simpelthen bare var så kæmpe stort, og samme dag kørte Søren ind i en anden bil på vej hjem fra arbejde

- så hvis det nogensinde sker igen, tror jeg det er bedst det er i en ferie, så vi ikke kan skade andre end os selv herhjemme

om ikke andet skal i da lige informere os andre så vi ikke kommer til skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.