Den vildeste skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Lige præcis, jeg ved hvad jeg kan se og har fået det bekræftet af en del andre også, både online og i virkeligheden

Perfekt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2022

Tami

Profilbillede for Tami
Anonym skriver:

Det er okay, jeg ved den er der i virkeligheden. Jeg tog billedet kl. 5 i morges så lyset var ikke helt med mig til at fange det på kamera..

Så gentager jeg lige mig selv igen. Jeg kan også altid få skyggestreger på babyplan uden at være gravid. 

Hvad er formålet egentlig med dit opslag? Alle der besvarer dit opslag modargumenterer du og skriver flere gange at du selv ved hvad du ser på testen. 

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym

Så gentager jeg lige mig selv igen. Jeg kan også altid få skyggestreger på babyplan uden at være gravid. 

Hvad er formålet egentlig med dit opslag? Alle der besvarer dit opslag modargumenterer du og skriver flere gange at du selv ved hvad du ser på testen. 

Jeg er enig. 

Og det er jo ikke fordi man ikke må oprette indlæg og spørge andre om, hvad de ser på en test. Men hvis man selv er helt sikker på resultatet virker det lidt som spild af tid at oprette et indlæg herinde

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Hvor har jeg spurgt om hvad andre kan se? Hele tråden handlede om at genbruge test, om andre havde været lige så skøre som jeg var.. Har ikke bedt om meninger om hvorvidt der er en streg eller ej eller spurgt om det, og det var heller ikke formålet med opslaget. Så synes ærligt I gør noget ud af det det ikke var

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym

Hvor har jeg spurgt om hvad andre kan se? Hele tråden handlede om at genbruge test, om andre havde været lige så skøre som jeg var.. Har ikke bedt om meninger om hvorvidt der er en streg eller ej eller spurgt om det, og det var heller ikke formålet med opslaget. Så synes ærligt I gør noget ud af det det ikke var

Jeg må indrømme, jeg tog det som et spørgsmål når, du lægger en test op og skriver "Håber I kan se denne her, jeg lige har taget". Det var altså ikke meningen folk skulle svare på det? Helt fint. Men blot ikke helt klart .  

Men til dit oprindelige spørgsmål: Nej, jeg har aldrig genbrugt en test. Det ville ikke give mening for mig. Men dejligt for dig, du finder glæde ved det

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym

Jeg bliver lidt nysgerrig, har du fået taget en ny test i dag? Og i så fald, var den positiv?

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Det er helt i orden, beklager misforståelsen eller uklarheden fra min side af. Tror måske man bliver lidt defensiv når man har prøvet i et år og der endelig er noget og det ikke ses på billederne her lige så tydeligt som i virkeligheden. Tog en igen ja, og den var mindre tydelig så tog det som en bio. Prøvede så igen og den sprang i øjnene meget tydeligt ved 2-3 minutter men gik næsten til en skyggestreg efter 10 minutter. Så jeg tager et smut til lægen for at finde hoved og hale i hvad der foregår

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym

Er alle test genbrugt?

Jeg har altså også gjort det før

Jeg testede negativ med min søn i 19 og jeg var sikker på den var der. Jeg boede i udlandet på daværende tidspunkt og havde langt til apoteket. Var desperat og genbrugte min teste og den var så positiv.

Så ja du er ikke alene

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Kun den allerførste test var genbrugt, har taget nye tests siden og dejligt at høre jeg ikke er den eneste der er sindssyg, det var netop også min eneste test jeg havde tilbage og var desperat Har taget denne her siden, dog forsvandt stregen igen efter 7-10 minutter, så ringer til lægen snarligst for at få en opklaring på alt det her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. november 2022

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Kun den allerførste test var genbrugt, har taget nye tests siden og dejligt at høre jeg ikke er den eneste der er sindssyg, det var netop også min eneste test jeg havde tilbage og var desperat Har taget denne her siden, dog forsvandt stregen igen efter 7-10 minutter, så ringer til lægen snarligst for at få en opklaring på alt det her 

Hvad skal lægen gøre for dig? Det er den samme test han/hun bruger.

Afvent et par dage og test igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.