Den vildeste skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Har kun gode erfaringer med Babyplans teste  krydser for at du får en positiv test i morgen tidlig

Tusind tak!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2022

Anonym trådstarter

Okay, der kom sgu en streg inden for tid. Ikke tydelig men er ikke i tvivl. Men jeg har jo lige haft mens??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. november 2022

Kastanje

Der er ikke farve og den er meget utydelig - så vidt jeg kan se = negativ. 
Held og lykke 

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym

For mig er den negativ. Hvis du er så overbevist om at være gravid, så køb en digital test, de har lavet tidlige teste nu

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym

Hvor langt vil du eventuelt være henne nu?

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor langt vil du eventuelt være henne nu?

Jeg har ikke tracket ægløsning de sidste par måneder for at holde en lille pause med alt det testen og skuffelserne der følger med..  Jeg er ikke i tvivl om at stregen er der, om det kan ses på billedet her eller ej  

Men jeg ved det ikke, har bare lige haft min mens i weekenden, derfor forvirringen er stor

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

For mig er den negativ. Hvis du er så overbevist om at være gravid, så køb en digital test, de har lavet tidlige teste nu

Har lige bestilt en digital

Anmeld Citér

9. november 2022

Kastanje

Hvis du lige har haft blødning og du faktisk kan se en streg kan det også sagtens være en meget tidlig abort. Krydser fingre 

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Hvis du lige har haft blødning og du faktisk kan se en streg kan det også sagtens være en meget tidlig abort. Krydser fingre 

Det er også min tanke, men hvorfor kan jeg så først få en streg efter min blødning? Havde forventet man kunne se noget inden og den så netop forsvandt sammen med blødningen, det er i hvert fald det mønster jeg ser mest hos andre

Anmeld Citér

9. november 2022

Tami

Profilbillede for Tami

På Babyplan teste kan jeg altid se en utydelig skyggestreg selvom jeg ikke er gravid. Jeg kan desværre ikke se noget på din test fra i dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.