Den vildeste skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2022

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Jeg var ikke gået over tid, jeg havde positive tests og havde netop blødt. Så har haft en bio.. Synes det er ærgerligt tråden skal bruges til at snakke om sundhedsvæsenet og penge når jeg står i en svær situation med min første positive test og har mistet det.... Troede det her var en side for støtte

Jeg er ked af, at du har haft en bio, og at du synes, de (mine) svar du har fået er hårde.

Men desværre så er det helt almindeligt med bio, da op mod halvdelen af alle graviditeter aldrig bliver til noget. Det ville være omkring 60.000 ekstra lægeaftaler om året for at få bekræftet noget, der selvfølgelig er rigtig ærgerligt for den enkelte, men desværre er helt normalt og som kroppen derfor klarer selv (ikke behandlingskrævende). Derfor er det også bedst at vente med test til efter menstruation, da man så får siet en god portion fra.

Jeg håber, du har heldet med dig næste gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2022

Anonym trådstarter

Tak for det. Og det forstår jeg udmærket! Dog, som jeg skriver, er det flere dage efter forventet mens og har aldrig før oplevet en bio, på trods af at have testet (alt for meget...) de sidste 11 måneder uden en eneste streg. Så blev selvfølgelig lidt ekstra påvirket af det, da det er fuldstændig nyt for mig på egen krop.

Anmeld Citér

21. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tak for det. Og det forstår jeg udmærket! Dog, som jeg skriver, er det flere dage efter forventet mens og har aldrig før oplevet en bio, på trods af at have testet (alt for meget...) de sidste 11 måneder uden en eneste streg. Så blev selvfølgelig lidt ekstra påvirket af det, da det er fuldstændig nyt for mig på egen krop.

Skrev du ikke et andet sted, at du ikke var gået over tid?

Anmeld Citér

21. november 2022

Hanspige

Kæmpe kram til dig

Jeg har også genbrugt teste og testet alt for meget den gang jeg kæmpede for graviditet 

Man bliver både tosset, euforisk, vred og ked af det i den process. 

Logik løser ikke følelser. 

Jeg forstår dig og sender en masse kærlighed og baby støv din vej

Anmeld Citér

21. november 2022

Mrs.

Skrev du ikke et andet sted, at du ikke var gået over tid?

Jo hun gjorde “Jeg var ikke gået over tid, jeg havde positive tests og havde netop blødt”

TS. Det lyder som om du har dit eget forløb igang og kamp med at blive gravid. Det er pisse hårdt - jeg ventede over 2 år før jeg blev gravid med min datter og det er svært, man tester i det uendelige og finder sine egne måder at håndtere det på for det er en sorg man egentlig bærer til man får de skide to streger. 
Jeg håber det snart lykkedes for dig. 

Anmeld Citér

22. november 2022

Anonym

Blot til info, når en graviditetstest tørrer op, danner den en fordampningslinje. Denne linje er farveløs, men når du tilføjer yderligere væske (i dit tilfælde urin), kan farvestoffet sætte sig i linjen, hvilket ser ud til at være positivt. Dog vil dette til enhver tid være et falsk positivt resultat. Det er således et rent tilfælde at du efterfølgende har kunne tage en positiv test. Jeg er ked af at høre om dit tab, og håber det snart lykkedes for dig. :-)

Anmeld Citér

24. november 2022

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres efterfølgende svar og støtte

Ja, vi har forsøgt i et år nu, det her her officielt 12. måned, så jeg er nok både desperat, skør, fortvivlet og alt muligt andet...

Jeg har en tid til udredning for endometriose i december, hvor snakken også kommer til at gå på, at jeg endnu ikke er gravid, så jeg håber vi finder ud af noget der..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.