Den vildeste skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2022

Anonym trådstarter

Tami skriver:

På Babyplan teste kan jeg altid se en utydelig skyggestreg selvom jeg ikke er gravid. Jeg kan desværre ikke se noget på din test fra i dag. 

Det er okay, jeg ved den er der i virkeligheden. Jeg tog billedet kl. 5 i morges så lyset var ikke helt med mig til at fange det på kamera..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det er også min tanke, men hvorfor kan jeg så først få en streg efter min blødning? Havde forventet man kunne se noget inden og den så netop forsvandt sammen med blødningen, det er i hvert fald det mønster jeg ser mest hos andre

Jeg har altid (3x) fået min menstruation den første cyklus selvom jeg har været gravid, dvs jeg har kunne teste positiv dagen efter sidste blødning. Men det har været en tydelig positiv streg alle gange og blødningen har været mindre end ved normal menstruation. Ingen af gangene er endt i bio eller tidlig abort. Så der er altså nogle der får menstruation trods graviditet 

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har altid (3x) fået min menstruation den første cyklus selvom jeg har været gravid, dvs jeg har kunne teste positiv dagen efter sidste blødning. Men det har været en tydelig positiv streg alle gange og blødningen har været mindre end ved normal menstruation. Ingen af gangene er endt i bio eller tidlig abort. Så der er altså nogle der får menstruation trods graviditet 

Vildt nok! Jeg tester om et par dage igen med en digital, min mens startede lørdag så det er 'kun' 4 dage siden den startede, den sluttede bare som sagt søndag igen og så lidt igen i går..

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Jeg håber I kan se denne her jeg lige har taget... Har holdt mig i 2 timer og stregen kom med det samme, billedet er taget ved 2 minutter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym

Jeg kan godt se den, hvordan ser testen ud når farven er løbet ordneligt igennem? Det ligner den streg der kommer når farven er ved at løbe igennem 

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan godt se den, hvordan ser testen ud når farven er løbet ordneligt igennem? Det ligner den streg der kommer når farven er ved at løbe igennem 

Den ser helt normal ud, jeg er, som helt fra starten af, ikke i tvivl om at den er der

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym

Jamen så tillykke da

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen så tillykke da

Tusind tak!!

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber I kan se denne her jeg lige har taget... Har holdt mig i 2 timer og stregen kom med det samme, billedet er taget ved 2 minutter 

Jeg synes, den ser helt negativ ud. Men det er jo ligegyldigt, hvad jeg og andre synes, når du selv mener, den er negativ

Anmeld Citér

9. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes, den ser helt negativ ud. Men det er jo ligegyldigt, hvad jeg og andre synes, når du selv mener, den er negativ

Lige præcis, jeg ved hvad jeg kan se og har fået det bekræftet af en del andre også, både online og i virkeligheden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.