Den vildeste skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.537 visninger
56 svar
62 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2022

Anonym trådstarter

Det er nok den vildeste skyggestreg jeg nogensinde har set!

Og det kan kun være en skygge, da jeg tog billedet længe efter og det endda er en genbrugt test. Men hold nu op altså, det har jeg aldrig oplevet før på den måde

Har andre kedet sig nok til at genbruge en test eller fået voldsomme skygger?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2022

Anonym

Hvad får man ud af at bruge en test to gange? Det vil jo aldrig kunne give et retvisende svar  

Anmeld Citér

8. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad får man ud af at bruge en test to gange? Det vil jo aldrig kunne give et retvisende svar  

Jeg gør det nogle gange for at få hovedet ned i en ny cyklus. Og min erfaring er at en negativ test der bruges igen forbliver negativ. Så jeg gør det netop for at forvente et negativt svar og kan komme videre. Man behøver ikke at forstå det eller sætte sig ind i det, jeg gør det bare nogle gange for at se en negativ og komme videre

Det virkede bare ikke lige denne her gang med det resultat

Anmeld Citér

8. november 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Har godt nok aldrig prøvet at genbruge en graviditetstest… farven er vel løbet igennem testen. hvorfor ikke bare prøve at tage en ny test?

Anmeld Citér

8. november 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Har godt nok aldrig prøvet at genbruge en graviditetstest… farven er vel løbet igennem testen. hvorfor ikke bare prøve at tage en ny test?

Læs svaret ovenfor

Ville ikke spilde en ny test og nye forventninger, jeg forventede netop en negativ derfor brugte jeg en gammel test.

Anmeld Citér

8. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Læs svaret ovenfor

Ville ikke spilde en ny test og nye forventninger, jeg forventede netop en negativ derfor brugte jeg en gammel test.

Men hvad nu hvis du faktisk er gravid, det kan du jo godt være selvom du forventer en negativ test, så vil du jo ikke finde ud af det, da en brugt test aldrig vil give et positivt svar? ��

Anmeld Citér

8. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men hvad nu hvis du faktisk er gravid, det kan du jo godt være selvom du forventer en negativ test, så vil du jo ikke finde ud af det, da en brugt test aldrig vil give et positivt svar? ��

Efter denne her forvirring tager jeg en ny i morgen tidlig og håber på det bedste 

Men er selvfølgelig 100% med på at den er ugyldig denne her

Har som sagt gjort det før fordi jeg har testet negativ flere gange og ikke ville tro på det og så gør det for at komme videre, og det her er aldrig sket før.

Anmeld Citér

8. november 2022

Anonym

Det virker ret dumt at bruge en test to gange også forvente at den kan give dig et korrekt resultat. Der er vel en grund til at de er engangs..

Du må jo vente til testdag hvis du synes det er spild af teste. 

Anmeld Citér

8. november 2022

Anonym trådstarter

Som sagt så behøver I ikke at forstå det, det er noget jeg gør for min egen skyld, har haft testdag og de var negative og er det stadig. Det er netop for at kunne slippe det jeg gør det, fordi jeg ikke har et håb i en ny test viser noget andet.

Det er som om fokus kommer væk fra mit spørgsmål og emne og over på hvor dum jeg er at gøre det, når jeg netop forklarer hvorfor jeg gør det og ved den er ugyldig og at I ikke behøver sætte jer ind i det

Anmeld Citér

8. november 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Det er nok den vildeste skyggestreg jeg nogensinde har set!

Og det kan kun være en skygge, da jeg tog billedet længe efter og det endda er en genbrugt test. Men hold nu op altså, det har jeg aldrig oplevet før på den måde

Har andre kedet sig nok til at genbruge en test eller fået voldsomme skygger?

Har kun gode erfaringer med Babyplans teste  krydser for at du får en positiv test i morgen tidlig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.