Han stjal mit barn!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

KarinaBF

Hvor er det frygteligt at sådan noget sker ! jeg er glad for at alt er endt godt ! og jeg håber i alle har det godt !

Sådan en idiot ! jeg tror ikke jeg kunne lade være med at smækket ham en og hvis jeg ikke gjore det ville min mand helt sikkert have gjort det !

Har helt gåsehud ved tanken om sådan noget det sker !

Knus KarinaBF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Emmaskatten

Hej igen....
Efter vi har haft en weekend som har været meget præget af det som der skete har vi haft meget mulighed for at snakke det hele igennem....
Vi har haft den vildeste lyst til at slå denne mand som tog vores barnevogn men da vi begge var så chokerede og målløse da det skete var det ikke faldet os ind....der er mange ting som man tænker man gerne ville have gjort, men man tænker først over det bagefter....
Jeg tror hvis jeg møder denne mand igen kunne jeg godt finde på at konfrontere ham og spørge hvorfor han gjorde det men jeg tænker også lidt at hvis han kunne finde på at stjæle en barnevogn med at barn i kunne han måske også finde på at gøre andre ting.....
Hmmmm det er ikke en nem situation men det er ihverfald en oplevelse der har sat sine præg og vi har fået meget hjælp fra venner og familie.....
Jeg takker også mange gange for jeres sympati, jeres søde ord og venlige tanker...det varmer
Kæmpe knus til jer allesammen

Anmeld

6. november 2009

Vinker

Hold k*** en IDIOT! Nøøøj det gør mig gal  Hva sker der for folk??? Jeg er så glad og lykkelig for at I fik fanget ham.

Du kunne i det mindste have givet ham sådan en lussing så det sang!!!!!!

Hva der angår politiet så er det skræmmende så useriøse de til tider virker - Hvor er de når man endelig har brug for dem???

Tanker og knus fra en meget oprørt Rikke 

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Shit shit shit!!! Hvor vildt.

Har I meldt det til politiet??? Det ville jeg altså godt...

GOdt at han ikke var kommet langt væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.