Han stjal mit barn!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

NaFe

hold da kæft... Jeg var gået helt fra forstanden vis det var min barnevogn der var blevet taget, og så med min unge i... hvad fanden mon den mand har tænkt på..seriøst..det bare for lang ud... er dybt rystet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

NEJ! Får helt kuldegysninger ved tanken.

Hvad tænker manden dog på. "Hey, gratis barnevogn til mig..."

Vi har også snakket meget om i min mødregruppe om man skal ud og investere i en kædelås eller lign. så man kan boltre sin barnevogn fast hvis man skal parkere den et sted hvor den ikke lige kan komme med ind.

Tænk, der var engang hvor man kunne gå få en ulåst dør og cykellåse slet ikke fandtes....føles som flere århundreder siden

Anmeld

30. oktober 2009

RumlesMor

Emmaskatten skriver:

Vi prøvede at holde på ham mens vi ringede til politiet......det tog omkring 10 minutter før vi kom igennem....og de sagde at de ikke kunne gøre noget når vi ikke kunne holde på ham......Elsker bare det danske politi!!!!Simpelthen så effektive....Not

Frygtelig oplevelse...godt I fik stoppet ham!!!

Troede han barnevognen var tom, eller hvad skete der??

Men hvad skulle Politiet gøre når der ikke er nogen at anholde? Ved godt det er frusterende og man ønsker at gøre noget ved manden (ham der løb med barnevognen), men hvor skal politiet starte... De er nød til at priotere sager hvor de rent faktisk kan gøre en forskel. Da det lykkedes jer at stoppe manden, er hans motiv ukendt (det er selvfølgelig virkelig skræmmende!) og han ville formodentlig aldrig blive straffet, da det er uvist hvad hans hensigt har været.

Det er selvfølgelig ikke fair! ...men politiet er nok lige så frusteret over ikke at kunne gøre noget.

Tænker selv at det er som om at verdenen er blevet mere uhyggelig siden man har fået børn. Man tænker meget mere over sit ansvar, at holde sig selv og sit barn beskyttet.

Anmeld

30. oktober 2009

malou

Århhh nej hvor frygtelig en oplevelse.  Sikke en SYD STODDER!!!! Bare I havde taget et billede af ham på mobilen så kunne i have efterlyst ham... men sandt hvem tænker på det lige når det hele brænder på...

knus malou

Anmeld

30. oktober 2009

frk andreasen

vildt!!! godt i nåede at få fat i barnevognen igen.. hva fanden mon den stodder tænkte på??? det sgu en syg verden vi lever i

kram tanja 19+5

Anmeld

30. oktober 2009

Lone Jakobsen

uhh så frygteligt. får helt kuldegysninger....godt at der ikke skete hende noget. men hvor må i ha det frygteligt bagefter. man tør jo slet ikke lade hende være et sekund mere.

Anmeld

30. oktober 2009

anna-jonas

Puhhh...........sikke en uhyggelig oplevelse. Det var jo et kidnapningsforsøg..............og det skal meldes til politiet som sådan. Den mand skal stoppes...........inden der sker noget mere alvorligt. Næste gang får han måske held, til at smutte med en lille baby............og guderne skal da vide, hvad han kan finde på at gøre.

Anmeld

30. oktober 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Puhhh...........sikke en uhyggelig oplevelse. Det var jo et kidnapningsforsøg..............og det skal meldes til politiet som sådan. Den mand skal stoppes...........inden der sker noget mere alvorligt. Næste gang får han måske held, til at smutte med en lille baby............og guderne skal da vide, hvad han kan finde på at gøre.

jeg tænker præcis det samme! det var jo nok ikke barnevognen han ville have

jeg er vildt rystet over din historie, hold op hvor er det dog uhyggeligt!!!!

Anmeld

30. oktober 2009

nat1985

Din mand skulle bare have givet ham et par på skrinet, og et par spark i maven. Det er jo ikke som om at politiet har tid til at komme, og jeg tvivler på at folkene på gågaden griber ind, efter de så hvad der var sket. Det kunne endda være at der var en af dem som meldte sig frivilligt til at holde ham, mens i slog løs

Men puha en forskrækkelse, sådan en idiot. Man kan bare stadig blive overrasket over den verden vi lever i.

Anmeld

30. oktober 2009

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre! Får det helt skidt bare ved tanken om at det er sket for jeg! Godt i fik ham fanget! Men lidt skidt at i ikke kunne holde ham der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.