Han stjal mit barn!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

oo

nat1985 skriver:

Din mand skulle bare have givet ham et par på skrinet, og et par spark i maven. Det er jo ikke som om at politiet har tid til at komme, og jeg tvivler på at folkene på gågaden griber ind, efter de så hvad der var sket. Det kunne endda være at der var en af dem som meldte sig frivilligt til at holde ham, mens i slog løs

Men puha en forskrækkelse, sådan en idiot. Man kan bare stadig blive overrasket over den verden vi lever i.

nu er selvtægt ulovlig i danmark, så det var godt han ikke gjorde det, for så ville han højst sandsynlig selv ende med en voldsdom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

sarahb

F%¤# hvor vildt. det er jo vanvittgt... klamme nar!! hva fanden havde han gang i mand... ihh hvor er jeg rasende... det gør man sgu da ikk!!!

Godt der ikke skete mere.. puuuuhaaaa...

Anmeld

30. oktober 2009

nat1985

Tjuhl skriver:

nu er selvtægt ulovlig i danmark, så det var godt han ikke gjorde det, for så ville han højst sandsynlig selv ende med en voldsdom.

Men det er okay at tage andre menneskers børn eller hva??

Skulle gerningsmanden måske gå på politistationen og sige: Ja han slog mig.. ja hvorfor gjorde han det lille ven. Ja, det var fordi jeg prøvede at stjæle deres barn. Come on altså!!

Selvtægt eller ej, jeg er ligeglad, der var lige nogen der skulle gøre sådan med mit barn. Politiet står jo ikke ligefrem i kø for at gøre noget.

Men det er da fint nok hvis du har den holdning.

Anmeld

30. oktober 2009

oo

Men det er okay at tage andre menneskers børn eller hva??

Skulle gerningsmanden måske gå på politistationen og sige: Ja han slog mig.. ja hvorfor gjorde han det lille ven. Ja, det var fordi jeg prøvede at stjæle deres barn. Come on altså!!

Selvtægt eller ej, jeg er ligeglad, der var lige nogen der skulle gøre sådan med mit barn. Politiet står jo ikke ligefrem i kø for at gøre noget.

Men det er da fint nok hvis du har den holdning.

det er altså ikke bare en holdning jeg har. det er da rigtig nok, at jeg absolut ikke går ind for selvtægt - og jeg har da ellers en rimelig grund til at ønske at hugge nosserne af et par mænd!

men hvis du kan huske for omkring et år siden, der var der en guldsmed i københavn, der til sidst blev så træt af at blive røvet, at han skød efter røverne. og det har han efterfølgende fået en dom for. så jo, man kan godt blive straffet, for at gokke nogen i nøden selvom de selv havde bedt om det, fx ved at forsøge at stjæle ens barn!

ps. mit første indlæg i denne tråd gør det vist rimelig klart, at jeg IKKE syntes det er okay at stjæle andres børn.

Anmeld

30. oktober 2009

nat1985

Tjuhl skriver:

det er altså ikke bare en holdning jeg har. det er da rigtig nok, at jeg absolut ikke går ind for selvtægt - og jeg har da ellers en rimelig grund til at ønske at hugge nosserne af et par mænd!

men hvis du kan huske for omkring et år siden, der var der en guldsmed i københavn, der til sidst blev så træt af at blive røvet, at han skød efter røverne. og det har han efterfølgende fået en dom for. så jo, man kan godt blive straffet, for at gokke nogen i nøden selvom de selv havde bedt om det, fx ved at forsøge at stjæle ens barn!

ps. mit første indlæg i denne tråd gør det vist rimelig klart, at jeg IKKE syntes det er okay at stjæle andres børn.

Du har din holdning til tingene og jeg har min. Det behøver vi ikke at diskutere.

Anmeld

30. oktober 2009

Vingummien

ej hvor sygt, sådan en idiot skulle bare gennem bankes. Sidder helt og får ondt af de nsæte hann gør det ved nu politiet ikke vil gøre noget, for det der er helt sikkert ikke en engangs forstilling.

Apropos det at vende ryggen til, gør jeg aldrig uden at have en hånd på vognen

Anmeld

30. oktober 2009

oo

nat1985 skriver:

Du har din holdning til tingene og jeg har min. Det behøver vi ikke at diskutere.

jeg prøver bare at sige, (ikke diskutere), at det ikke er min holdning det drejer sig om, men loven!

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

ej, det er godt nok for vildt?

hvad fanden bilder han sig lige ind, spøger jeg bare???

jeg tror også selv jeg ville være fuldstændig ude af den!!

Anmeld

30. oktober 2009

Tina2

Jeg er rystet!!!!! Tror seriøst jeg havde sparket ham eller knaldet ham i jorden! Kæft hvor må det ha' givet det værste sus i kroppen da I vendte jer om og så den var væk!!!!!!!!!

GODT I fik fat på ham, men er rystet over politiet ikke kunne gøre en skid!

Anmeld

30. oktober 2009

Monski

Ej det lyder jo fuldstændig sindsygt !!

Hvad tænker folk på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.