nat1985 skriver:
Din mand skulle bare have givet ham et par på skrinet, og et par spark i maven. Det er jo ikke som om at politiet har tid til at komme, og jeg tvivler på at folkene på gågaden griber ind, efter de så hvad der var sket. Det kunne endda være at der var en af dem som meldte sig frivilligt til at holde ham, mens i slog løs
Men puha en forskrækkelse, sådan en idiot. Man kan bare stadig blive overrasket over den verden vi lever i.
Helt ærlig, hvis det nogensinde sker for mig om jeg er alene eller har nogen med, hvis mit barn sover så slår jeg ham lige luks i gulvet, så er han der også stadig når politiet kommer og jeg kan bare sige det var i selvforsvar!
Helt ærlig hvad kunne der ikke være sket med det stakkels lille forsvarsløse barn, tør slet ikke tænke på det! Det er sku vild så grusom verden er blevet! når nogen ligefrem på højlys dag med fuld befolkning kidnapper et barn! sådan noget må bare ikke ske! altså hvis ikke man kan slippe sin barnevogn af syne i 30 sek så er der sku noget galt!
Og ja hvad angår politiet så har de jo aldig været til stor hjælp! faren til mit barn har truet mig op til flere gange og for lidt over 1 måned siden voldtog han min kusine og hun mælde ham med det sammen, men sagen er gået i stå! så ja, hvad f___ skal vi bruge det danske politi til ?!
Håber du og din kæreste har det godt, og det samme med din datter, knus fra mig 
Anmeld