Han stjal mit barn!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

betjenten

Det er sgu da efterhånden en SYG verden vi lever i!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Betina88

Emmaskatten skriver:

Ja overskriften lyder lidt vild men det gjorde han....
Mig og min kæreste var en tur op ad gågaden igår eftermiddags med Emma sovende i barnevognen og kiggede på vinduer....rigtig hyggede os...
Vi stopper kort op for at kigge på vinduet ved Fona og vender ryggen til barnevognen MAKS 30 sekunder og da vi vender os om er barnevognen væk!!!!!!!!
Vi ser os forfærdet omkring og ser en udlænding løbe afsted med vores barnevogn og vi løber efter ham mens vi råber at han skal stoppe...
Han er gudskelov ikke nået særlig langt så vi indhenter ham hurtigt og får ham stoppet med hjælp fra andre på gågaden....
Hvad f.....i hel.......bildte han sig dog ind den fede spasser fik jeg råbt til ham....var bare godt gal i skralden
Den eneste kommentar han havde var: Nå var det jeres....?????????
Røv fede narrøv.....jeg blev virkelig gal i skralden!!!!!!
Arrrrgh havde lige behov for at rase ud!!!!!
Knus fra mig

Hva' er det for et spørgesmål at komme med ?! "Var det jeres barn ?" Hold kæft , mand ! I sku' ha' tævet ham gul og blå indtil politiet kom .. Men politiet er bare nogle man ikk' ka' stole på , når sådan noget sker ..  Sådan noget er bare ikk' acceptabelt fra politiet af ..

Anmeld

31. oktober 2009

Tenna92

nat1985 skriver:

Din mand skulle bare have givet ham et par på skrinet, og et par spark i maven. Det er jo ikke som om at politiet har tid til at komme, og jeg tvivler på at folkene på gågaden griber ind, efter de så hvad der var sket. Det kunne endda være at der var en af dem som meldte sig frivilligt til at holde ham, mens i slog løs

Men puha en forskrækkelse, sådan en idiot. Man kan bare stadig blive overrasket over den verden vi lever i.

Helt ærlig, hvis det nogensinde sker for mig om jeg er alene eller har nogen med, hvis mit barn sover så slår jeg ham lige luks i gulvet, så er han der også stadig når politiet kommer og jeg kan bare sige det var i selvforsvar!

Helt ærlig hvad kunne der ikke være sket med det stakkels lille forsvarsløse barn, tør slet ikke tænke på det! Det er sku vild så grusom verden er blevet! når nogen ligefrem på højlys dag med fuld befolkning kidnapper et barn! sådan noget må bare ikke ske! altså hvis ikke man kan slippe sin barnevogn af syne i 30 sek så er der sku noget galt!

Og ja hvad angår politiet så har de jo aldig været til stor hjælp! faren til  mit barn har truet mig op til flere gange og for lidt over 1 måned siden voldtog han min kusine og hun mælde ham med det sammen, men sagen er gået i stå! så ja, hvad f___ skal vi bruge det danske politi til ?!

Håber du og din kæreste har det godt, og det samme med din datter, knus fra mig

Anmeld

31. oktober 2009

Ansemusen

Jeg er chokeret  Hvad f... tænker han dog på

Det må have været en ganske traumatisk oplevelse for jer!!

Anmeld

31. oktober 2009

Mette+Mathias

nat1985 skriver:

Men det er okay at tage andre menneskers børn eller hva??

Skulle gerningsmanden måske gå på politistationen og sige: Ja han slog mig.. ja hvorfor gjorde han det lille ven. Ja, det var fordi jeg prøvede at stjæle deres barn. Come on altså!!

Selvtægt eller ej, jeg er ligeglad, der var lige nogen der skulle gøre sådan med mit barn. Politiet står jo ikke ligefrem i kø for at gøre noget.

Men det er da fint nok hvis du har den holdning.

Det er jo rigtigt nok at det er selvtægt og dermed ulovligt - men jeg ville have lyst til at gøre det samme!! Men kan du ikke huske guldsmeden hvor røverne søgte erstatning for svie og smerte, da han forsvarede sin butik? Også fuldstændigt urimeligt, - de ville jo ikke have ondt nogle steder, hvis de havde holdt fingrene for sig selv!!

Anmeld

31. oktober 2009

Janep

hva sker der lige?? syge stoder man!!!

i sku næsten gå til pressen og fortælle hvordan politiet behandlede jer. tænk at de intet vil gøre ved en mand der lige har prøvet at kidnappe en lille baby..

ja.. syg verden vi lever i.

sikke et held i fik ham stoppet. tænk hva der ku være sket hvis i havde vændt jer om et halvt minut senere? ppuh får det helt dårligt af bare at tænke på det

Anmeld

31. oktober 2009

JustAnotherName

Min tanke er også, at det nok var et forsøg på at kidnappe Jeres barn, mere end det var fordi han skulle bruge barnevognen.

GODT I FIK HAM STOPPET.

Men det skal dælme meldes!
Tænk hvis han fortsætter sådan og får held med det på et tidspunkt !?!
I var heldige - men stakkels da de forældre som IKKE når at bemærke det i tide. Jeg tror ikke nogen føler sig forberedt på at sådan noget vil ske. Det er vi for tillidsfulde til herhjemme. Men selv i lille DK sker der forfærdelige ting, desværre...

PUHA ALTSÅ !!

Anmeld

31. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Seriøst jeg havde simpekthen blevet så tosset, at jeg havde slået hans hoved HELT ned til røven og bundet knude på det!

Er måløs, det burde bare ikke kunne ske!!!! FØJ for en spasser!

Anmeld

31. oktober 2009

Lillefe

Tjuhl skriver:

jeg tænker præcis det samme! det var jo nok ikke barnevognen han ville have

jeg er vildt rystet over din historie, hold op hvor er det dog uhyggeligt!!!!

jeg tænkte også nøjagtigt det samme!! skræmmende tænk hvis han ville sælge barnet eller misbruge det!!

Anmeld

31. oktober 2009

Lillefe

DatterMalou skriver:

Seriøst jeg havde simpekthen blevet så tosset, at jeg havde slået hans hoved HELT ned til røven og bundet knude på det!

Er måløs, det burde bare ikke kunne ske!!!! FØJ for en spasser!

jeg tror faktisk også enten mig eller kæresten var hoppet på ham.. jeg var blevet slitter ravende tosset...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.