Han stjal mit barn!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.339 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Emmaskatten

Ja overskriften lyder lidt vild men det gjorde han....
Mig og min kæreste var en tur op ad gågaden igår eftermiddags med Emma sovende i barnevognen og kiggede på vinduer....rigtig hyggede os...
Vi stopper kort op for at kigge på vinduet ved Fona og vender ryggen til barnevognen MAKS 30 sekunder og da vi vender os om er barnevognen væk!!!!!!!!
Vi ser os forfærdet omkring og ser en udlænding løbe afsted med vores barnevogn og vi løber efter ham mens vi råber at han skal stoppe...
Han er gudskelov ikke nået særlig langt så vi indhenter ham hurtigt og får ham stoppet med hjælp fra andre på gågaden....
Hvad f.....i hel.......bildte han sig dog ind den fede spasser fik jeg råbt til ham....var bare godt gal i skralden
Den eneste kommentar han havde var: Nå var det jeres....?????????
Røv fede narrøv.....jeg blev virkelig gal i skralden!!!!!!
Arrrrgh havde lige behov for at rase ud!!!!!
Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hvor sindssygt!!!

meldte i ham ikke til politiet?

Anmeld

30. oktober 2009

Emmaskatten

ka-ri-na skriver:

hvor sindssygt!!!

meldte i ham ikke til politiet?

Vi prøvede at holde på ham mens vi ringede til politiet......det tog omkring 10 minutter før vi kom igennem....og de sagde at de ikke kunne gøre noget når vi ikke kunne holde på ham......Elsker bare det danske politi!!!!Simpelthen så effektive....Not

Anmeld

30. oktober 2009

Unalisa

ej hvor sygt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ````Når er det jeres```Hvad bilde han sig ind?

meld ham da til politiet hvis ikke I gjorde det

Anmeld

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Emmaskatten skriver:

Vi prøvede at holde på ham mens vi ringede til politiet......det tog omkring 10 minutter før vi kom igennem....og de sagde at de ikke kunne gøre noget når vi ikke kunne holde på ham......Elsker bare det danske politi!!!!Simpelthen så effektive....Not

typisk!! sikke noget svineri

Anmeld

30. oktober 2009

bette

hold da kæft.. er da helt måløs... hva sker der lige oppe i skallen på sådan en...

tænk jeg troede da godt man kunne vende ryggen´til i to sekunder.. men det tør jeg dælme ikke efter det her... puha må have været en forfærdelig oplévelse...

hvordan har du det så med det nu?

Anmeld

30. oktober 2009

Emmaskatten

bette skriver:

hold da kæft.. er da helt måløs... hva sker der lige oppe i skallen på sådan en...

tænk jeg troede da godt man kunne vende ryggen´til i to sekunder.. men det tør jeg dælme ikke efter det her... puha må have været en forfærdelig oplévelse...

hvordan har du det så med det nu?

troede også man kunne vende ryggen til i 2 sek......og gågaden var bare proppet med mennesker......
vi var helt klart rystede begge to og Emma fik en kæmpe krammer da hun vågnede......

Anmeld

30. oktober 2009

Winnie

uuh sikke en grim oplevelse. Jeg kan godt forstå at I er rystede. Godt at I fik stoppet ham.

Anmeld

30. oktober 2009

Karo

Hold da kæft en idiot.

Jeg er dybt rystet. Både over ham men da helt sikkert også over politiet. Det burde politiet helt klar have skyndt sig at rykke ud mod sådan en idiot.

Godt at i nåede at opdage det, så ham ikke fik stjålet Emma.

Anmeld

30. oktober 2009

dorthemus

Hvor uhyggeligt!!  Godt der ikke skete mere, men føj altså! jeg var gået fuldstændig i panik og SÅ amok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.