Maximus4 skriver:
Vears er ikke en holdning men vaccine adverse event reporting system.
Spild af vrede HVIS det viser sig at der ikke kommer langtids bivirkninger..... ? Kan du ikke selv høre det? Hvor stor en chance de forældre har taget. Det er lidt ligesom at gamble med deres helbred. Børn blev ikke særlig syge, men skulle have den for at beskytte de ældre. Det er helt helt forskruet og meget sørgeligt.
Ja du har ret. Holdning var et forkert ord at bruge i den sammenhæng, men selv om vaers har vist nogle bivirkninger, så har det så vidt jeg har læst mig til, ikke været mere end forventet.
Nej jeg kan ikke selv høre det, da det HVIS ser ud til at være meget lille, da de fleste bivirkninger ved vaccinen viser sig hurtigt. Vil du gå og være vred på børnenes vegne de næste 15 år uden, at der ser ud til at være en grund til det? Jeg kunne forstå det, hvis der rent faktisk var tegn på, at vaccinen havde skadet børnene ud over de forventede bivirkninger, som man blev oplyst om.
Jeg synes heller ikke, at børnene skulle vaccineres for at beskytte andre og derfor er vores ikke vaccineret, men andre har syge og svage ældre i familien, som de mente en vaccine til børnene kunne beskytte. Skulle forældrene vælge mellem tante Odas liv og deres børns, er jeg dog temmelig sikker på, at forældrene havde valgt deres børn, så de har kun vaccineret fordi de troede på sikkerheden og lige nu ser det ikke ud at have været en gamling.
Anmeld
Citér