Vi følte os heller ikke presset til at vaccinere os selv eller vores børn.
Det stod helt fra start af (og stadigt) klart for os, at vi hellere risikerede Covid og naturlig immunitet end en hurtigt udviklet vaccine fra en korrupt medicinal virksomhed Pfzier (Google deres tidligere historik med korruption og kæmpe bøder og fusk med medicin / vaccine oplysninger).
Jeg synes dog, at der blev lagt pres på fra regeringens side og at regeringen voldsomt udskammede og bevidst gjorde det besværligt for uvaccinerede.
Jeg synes, at det var bekymrende, at ikke flere tog afstand fra regeringens retorik og at så meget af befolkningen var enige i, at det var Ok at udelukke uvaccinerede fra deltagelse i samfundet uden en test vel vidende, at vaccinerede havde fripas til at smitte hinanden ad libitum.
Min holdning er, at Hvis siger du ikke siger tydeligt fra overfor udelukkelsen af dine medmennesker og regeringens pres så må det være fordi du er enig i, at uvaccinerede ikke skal deltage i samfundet på lige fod med vaccinerede og at man ikke skal have autonomi over egen krop.
Jeg har i den forbindelse mistet meget respekt for mine medmennesker
jeg blev ligeledes bekymret over samfundsudviklingen og mine børns fremtid især da Østrig begyndte at tale om vaccine mandat og når jeg så på, hvad der skete i bl.a. Australien, New Zealand, Canada og USA.
Anmeld
Citér