Anonym skriver:
Vi fik en god snak sent i nat og jeg undskyldte. Han synes jeg har store problemer som jeg skal få løst. Og forstår ikke min pludselige jalousi - som han siger: jeg har aldrig givet dig grund til, at være det!
pt er han kørt med vores yngste ud og handle og har sagt jeg skal invitere min mor til brunch og ligge mig i seng og nyde det er mors dag.
Så sørger han for resten til hende og mig.
Han er så fantastisk og jeg vil ikke ødelægge vores forhold!
Jeg skal tage mig sammen … tak for jeres råd.
Jeg synes stadig det lyder vildt at han mener at du har store problemer fordi du bliver jaloux/nervøs.
Hvis du normalt ikke er det og i har været sammen i så mange år, så synes jeg lidt det vidner om manglen på indsigt i den andens følelser og han virker kold (så jeg ville stadig være meget nervøs for at han rent faktisk havde gang i noget) - Han har vist dig et screenshot, dvs det har han selv kunne redigerer i og lade være med at vise dig evt beskeder. At han ikke har givet dig en grund til at være jaloux, det har han måske rent faktisk siden du pludselig er blevet det?
Jeg ville også blive jaloux hvis min mand rejste sammen med en kvinde og hvis hun ovenikøbet flirtet/lagde an på ham foran mig, helt sikkert at jeg ville konfrontere min mand, men her snakker vi også sammen om alt og det at være jaloux er en naturlig del af at være sammen og viser blot at vi ikke ønsker at miste hinanden og ikke et udtryk for at den jaulox part har store problemer, tværtimod mere et utryg for den anden måske lige skal vise lidt mere at det er forholdet der betyder alt
Anmeld