Er min Teamleder gået over grænsen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2022

koeapabshicar

Efter du har været sygemeldt i x antal dage modtager din arbejdsplads penge fra kommunen fordi du er sygemeldt. Der skriver du under på at du ikke modtager penge andet sted osv. Det er helt galt at arbejde mens man er sygemeldt uanset om man har været sygemeldt i 2 dage eller 2 mdr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2022

Soonmom

Du må slet ikke søge nyt arbejde når du er sygemeldt, da du jo er for syg til at arbejde.

Så man er nødt til at raskemelde sig og så søge nyt 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Anonym

Som en andre skriver er det bedrageri så du skal bare værre glad hvis hun nøjes med at fyre dig og der ikke kommer en sag om bedrageri oveni er man sygemeldt er det er fordi man er for syg til at kan gå på arbejde og jeg kan ikke huske hvor lang tid men hvis man skal være lidt firkantet så betaler din arbejdsgiver så set løn til dig i en periode for noget som din arbejdsgiver ikke får noget for så jo hun er i sin gode ret til at fyre dig, men nu har du lært det hvis du en anden gang i dit arbejdsliv skulle komme ud for en sygemelding!!!!

Anmeld Citér

26. marts 2022

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Har ingen steder skrevet jeg ikke får løn under oplæring 

men som selv er inde på må man jo godt have flere job - og kan da godt se fejlen nu men har bare ikke tænkt sådan på det

Beklager, jeg formodede bare at du ikke fik løn under oplæring denne weekend, i og med du er sygemeldt. 
vil bare lad øverste sætning stå, og ikke dunke dig mere i hovedet … god weekend  

Anmeld Citér

26. marts 2022

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Efter du har været sygemeldt i x antal dage modtager din arbejdsplads penge fra kommunen fordi du er sygemeldt. Der skriver du under på at du ikke modtager penge andet sted osv. Det er helt galt at arbejde mens man er sygemeldt uanset om man har været sygemeldt i 2 dage eller 2 mdr. 

Jeg har ikke skrevet under på noget 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som en andre skriver er det bedrageri så du skal bare værre glad hvis hun nøjes med at fyre dig og der ikke kommer en sag om bedrageri oveni er man sygemeldt er det er fordi man er for syg til at kan gå på arbejde og jeg kan ikke huske hvor lang tid men hvis man skal være lidt firkantet så betaler din arbejdsgiver så set løn til dig i en periode for noget som din arbejdsgiver ikke får noget for så jo hun er i sin gode ret til at fyre dig, men nu har du lært det hvis du en anden gang i dit arbejdsliv skulle komme ud for en sygemelding!!!!

Kan sgu da aldrig blive bedrageri når jeg ikke har arbejdet det nye sted imens jeg har skulle arbejde, og min vagtplan starter først 15/4 også hvor min stilling er sagt op fra. 

har på intet tidspunkt arbejdet det nye sted  hvor jeg har skulle været på arbejde

Anmeld Citér

26. marts 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Kan sgu da aldrig blive bedrageri når jeg ikke har arbejdet det nye sted imens jeg har skulle arbejde, og min vagtplan starter først 15/4 også hvor min stilling er sagt op fra. 

har på intet tidspunkt arbejdet det nye sted  hvor jeg har skulle været på arbejde

Men du har arbejdet der (oplæring er også arbejde) mens du er sygemeldt. Og det er bedrageri da man ikke engang må søge job mens man er sygemeldt. Du er for syg til at arbejde. Så du også for syg til at være i oplæring. Også selvom det “bare” er psykisk i forhold til dit gamle job. 
du skulle have sagt op og ikke sygemeldt dig. 

Anmeld Citér

26. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jo for du har været til oplæring. 

Du kan jo ikke melde dig syg på et arbejde, og så være på et andet arbejde. Du er sygemeldt... 

Så skulle du have sagt op.

Anmeld Citér

26. marts 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Du er sygemeldt - det er du også i weekenden selvom det er din fri weekend

Anmeld Citér

26. marts 2022

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Du er sygemeldt - det er du også i weekenden selvom det er din fri weekend

Men får ikke penge fra mit arbejde i dag - ergo kan aldrig blive bedrageri - det vil være bedrageri hvis man fik penge fra sit arbejde, og arbejde det andet sted samtidig. Og det har jeg aldrig gjort. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.