Er min Teamleder gået over grænsen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Okay har ikke tænkt over det på den måde så kan godt se det men har vel stadig ret til komme med min side af sagen hun kan da ikke bare fyrer mig fordi hun ser mig i sin fritid ? 

Men partshøring er noget du selv skal bede om…ikke noget du bare tilbydes

tal med din tr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Okay har ikke tænkt over det på den måde så kan godt se det men har vel stadig ret til komme med min side af sagen hun kan da ikke bare fyrer mig fordi hun ser mig i sin fritid ? 

Jeg har ikke forstand, men det er mine tanker. 

Du er sygemeldt hos hende, og så ser hun dig arbejde hos en anden? Det er da lige meget at det er hendes fritid. I hendes øjne har du løjet for hende, og det er vel det hun fyrer dig for.

Hvordan vil du forklare at du arbejder på et nyt arbejde, mens du er sygemeldt? Om det er oplæring eller ej.

Anmeld Citér

26. marts 2022

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg har ikke forstand, men det er mine tanker. 

Du er sygemeldt hos hende, og så ser hun dig arbejde hos en anden? Det er da lige meget at det er hendes fritid. I hendes øjne har du løjet for hende, og det er vel det hun fyrer dig for.

Hvordan vil du forklare at du arbejder på et nyt arbejde, mens du er sygemeldt? Om det er oplæring eller ej.

Forstår godt pointen, men synes bare fordi jeg får det psykisk utilpas ved at være hos hende så skal jeg ikke stå og risikere mit bye arbejde som jeg rent faktisk er glad for at have fået..  

og ja i princippet kan jeg jo være ligeglad med hun fyrer mig de sidste 14 dage jeg havde tilbage. Synes bare ikke hendes adfærd er ok. 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Kastanje

Forstår godt pointen, men synes bare fordi jeg får det psykisk utilpas ved at være hos hende så skal jeg ikke stå og risikere mit bye arbejde som jeg rent faktisk er glad for at have fået..  

og ja i princippet kan jeg jo være ligeglad med hun fyrer mig de sidste 14 dage jeg havde tilbage. Synes bare ikke hendes adfærd er ok. 

Hendes adfærd er helt ok. Du har ikke tænkt dig om. Man stopper arbejde og SÅ starter man på det nye. Og du mister da ikke dit nye arbejde?? Det har da intet med det andet at gøre.

Nyd det nye arbejde og lad være med at spilde tid med partshøring.

Anmeld Citér

26. marts 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jo, hvis du tydeligt viser du er igang og videre med er nyt arbejde kan hun sagtens fyre dig. Lige pt betaler hun dig - meget firkantet - løn mens du bliver oplært et andet sted. Iøvrigt mens du har bildt hende ind du er sygemeldt 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Kastanje

Du mener din opførsel er ok fordi hun er en sæk - det holder bare ikke i retten eller moralsk.

Anmeld Citér

26. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvorfor ventede du ikke de 14 dage,?

Du er jo også sygemeldt, så skal du slet ikke rende rundt og starte tidligt på arbejde.

Du lyver, og synes ikke hendes adfærd er ok? 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Kastanje

Synes for øvrigt også det er helt hen i hampen, at man lader dig arbejde (nyt arbejde). Du er ikke forsikret eller dækket på nogen måde..?

Anmeld Citér

26. marts 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Du mener din opførsel er ok fordi hun er en sæk - det holder bare ikke i retten eller moralsk.

Har da aldrig sagt hun er en sæk? 

men der er forskellige årsager der gør jeg ikke har lyst til at komme der mere.  

og FØR jeg sygemeldte mig havde jeg aftalt med min nye arbejdsgiver jeg skulle komme på min fri weekend 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Synes for øvrigt også det er helt hen i hampen, at man lader dig arbejde (nyt arbejde). Du er ikke forsikret eller dækket på nogen måde..?

Hvorfor er jeg ikke det ? 
ja jeg er nok mega uviden om det her. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.