Anonym skriver:
Hej
I 2012 blev jeg mor for første gang. Inden havde jeg en spontan abort. Jeg fødte i uge 32, havde vand adgang i 30+6 og man gjorde alt for at holde den lille inde. Efter en laaaang fødsel kom han til verdenen, han er nu 9 år og har en autisme diagnose.
2 spontane aborter efter ham.
2014 kom søn nr 2 til verdenen, han gik bort efter 4 dage. Født i uge 29
med kejsersnit
6 spontane aborter og en uden for livmoderen.
2019, kommer søn nr 3 til verdenen med akut kejsersnit. Født i uge 28. Han er under ppr nu. Pga udfordringer. Han sover rigtig dårligt om natten, har vredes udbrud og ja er ærlig talt røv hård at være mor til.
jeg skal IKKE have flere børn, lægerne fraråder det kr jeg kan slet heller ikke magte flere børn.
Alligevel mærker jeg er stik af skuffelse hver måned når mens kommer, et lille håb for at jeg er gravid når mens udebliver eller er forsinket.
Jeg var i fertilitetsbehandling med nr 3. Jeg kan på en eller anden måde ikke slippe det trummerum. Det var mit liv så længe at teste, stikke, håbe på en baby. Jeg ved ikke om det er fordi at intet blev som forventet eller fordi det er en "vane". Jeg fantaserer jævnligt om den store mave, amningen, føde vaginalt igen. Livet med endnu et barn.
Gode råd modtages med kyshånd. Jeg er træt af at håbe på noget der ikke skal ske sker 
Først vil jeg sige til dig, det gør mig ondt med dine tab du har haft
Har selv to børn, men med 15 års alderes forskel, og havde 3 tab imellem dem, da så ønskebarn nr.2 endelig lykkedes, føler jeg at jeg ikke rigtig har kunne nyde ham, da bekymringerne for de udfordringer han har, har ligesom overskygget det hele, han er igennem ppr møllen pt, og jeg har det nøjagtig ligesom dig, vil så gerne opleve det at blive mor en gang til, selvom jeg godt ved at det kommer ikke til at ske, der er sgu svært at skal erkende, at få flere børn er slut, og for mig er det sorg jeg skal igennem.
Vil bare sige til dig, at du er ikke alene om at have det sådan