Fjolle tråd om mad og drikke man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2022

B&J

KmLarsen1 skriver:

Saft med isterninger. Og det var isterningerne, som var det vigtigste!

Det er også bare mums utroligt sådan en frossen ting kan være så godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2022

AnoMor

B&J skriver:

Vores kroppe er virkelige utrolige især når der kommer sådan en lille ind i  men dejligt du slap den første gang man ikke havde den træng 

Ja det overraskede mig virkelig meget. Fordi jeg egentlig altid har haft den der “det er bare en dårlig undskyldning med mærkelige spisevaner pga graviditet” fordi jeg selv følte det. Men da jeg så gjorde. Puh jeg bøjer jeg i støvet.  

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

AnoMor skriver:

Ja det overraskede mig virkelig meget. Fordi jeg egentlig altid har haft den der “det er bare en dårlig undskyldning med mærkelige spisevaner pga graviditet” fordi jeg selv følte det. Men da jeg så gjorde. Puh jeg bøjer jeg i støvet.  

Ja for jeg har også altid holdt på det er nåede pjat men mine leverpostejs madder har hængt ved både i først og anden graviditet

Anmeld Citér

11. februar 2022

Babycrew

Hvidløg og masser af det!

Især salat med de syltede hvidløg på glas og så masser af balsamico dressing. Nam nam!

Og chokolade milkshake, men kun fra Carls Jr.

Anmeld Citér

11. februar 2022

AnoMor

B&J skriver:

Ja for jeg har også altid holdt på det er nåede pjat men mine leverpostejs madder har hængt ved både i først og anden graviditet

Det virker også helt åndsvagt at hormoner kan ændre ens spisevaner på den måde. Meeen tror altså også at der er nogen hvis ikke mange der spiller meget på graviditeten og hormonerne

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Babycrew skriver:

Hvidløg og masser af det!

Især salat med de syltede hvidløg på glas og så masser af balsamico dressing. Nam nam!

Og chokolade milkshake, men kun fra Carls Jr.

Det kan jeg godt forstå hvidløg i salat er virkelig også bare namme namme

Anmeld Citér

11. februar 2022

Pb18

I min første graviditet var Matilde chokolademilshakes det bedste. Denne gang har jeg slet ikke cravings, men nærmere madlede selv godt inde i 2. trimester og jeg kan slet ikke klare tanken om kød, med mindre det er hakket (og slet ikke oksekød, hakket eller ej). Jeg kan simpelthen ikke få det ned, det vokser bare i munden på mig. Det er meget mystisk og jeg håber at det går over, da det er lidt bøvlet. 

Anmeld Citér

11. februar 2022

BM2021

Gennemgående havde jeg hang til rå løg og mange af dem gennem hele graviditeten. Særlig i sidste trimester var jeg meget glad for pølser (jeg kan ikke udstå pølser). Da jeg fik en hotdog med svøb, græd jeg fordi det var så lækkert. Og de få gange jeg fik brunch, bestod 90% af tallerkenen af pølser. Hjemme kunne jeg også pandestege pølser med et glas stærk sennep til.

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Pb18 skriver:

I min første graviditet var Matilde chokolademilshakes det bedste. Denne gang har jeg slet ikke cravings, men nærmere madlede selv godt inde i 2. trimester og jeg kan slet ikke klare tanken om kød, med mindre det er hakket (og slet ikke oksekød, hakket eller ej). Jeg kan simpelthen ikke få det ned, det vokser bare i munden på mig. Det er meget mystisk og jeg håber at det går over, da det er lidt bøvlet. 

Dejligt at matilde kunne være der for dig den første graviditet men er virkelig ked af at læse at du har haft det hårdt her i den sidste men håbet alt bliver godt igen når baby kommer

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

BM2021 skriver:

Gennemgående havde jeg hang til rå løg og mange af dem gennem hele graviditeten. Særlig i sidste trimester var jeg meget glad for pølser (jeg kan ikke udstå pølser). Da jeg fik en hotdog med svøb, græd jeg fordi det var så lækkert. Og de få gange jeg fik brunch, bestod 90% af tallerkenen af pølser. Hjemme kunne jeg også pandestege pølser med et glas stærk sennep til.

Sjovt med rå løg og især pølser når det ikke lige er det du ellers kan lig og man kan blive så glad for en hotdog i svøb  jamen altså baby i maven giver mor kuller 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.