Fjolle tråd om mad og drikke man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Cocio - da jeg var gravid, cravede jeg virkelig efter Cocio. Andre kakaomælk duede ikke, det skulle være Cocio. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2022

Lillek

Kaj kager! Og nektariner med hvidt frugtkød spiste gerne en hel pakke om dagen.

Spiste i det hele taget kæmpe mængder,havde ingen stopklods 

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

A38 skriver:

I begge mine graviditeter har jeg ikke haft nogle cravings før 3. trimester, hvor jeg pludselig har trang til alt med fløde. Flødesovs, flødekager, flødeskum og især fuldfed flødeis. Prøver at holde mig i skindet!

Uhh det er også en af de gode man får lyst til der men det smager skisme godt 

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Aalborgtøsen skriver:

Cocio - da jeg var gravid, cravede jeg virkelig efter Cocio. Andre kakaomælk duede ikke, det skulle være Cocio. 

Baby vil have Cocio spændt på når den bliver stor og det bare er Cocio der hitter 

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Lillek skriver:

Kaj kager! Og nektariner med hvidt frugtkød spiste gerne en hel pakke om dagen.

Spiste i det hele taget kæmpe mængder,havde ingen stopklods 

Hvis min mand kunne være gravid er jeg slet ikke i tvivl om jeg skulle købe kæmpe lager af nektariner  men det er også godt og især kaj kager mums altså 

Anmeld Citér

11. februar 2022

Liland

Profilbillede for Liland

Med den første åd jeg Cherry tomater og tomater (som jeg ellers normalt er allergisk overfor) slushoce og chokolade is (det var i sommeren 2006 som var sindssygt varm)

Med nummer 2 åd jeg appelsiner og klementiner i alt for store mængder

Der kunne snildt ryge et par kg i løbet af en dag (det var heldigvis i juletiden, så der var den lette at få fat i), men det var så faktisk også det eneste jeg jeg kunne holde i mig

Anmeld Citér

11. februar 2022

AnoMor

B&J skriver:

Jeg syntes det kunne være sjovt at høre hvad mad og drikke man bare ikke kunne/kan undvære mens man har/er gravid 

Jeg kan personlig ikke undvære min klapsammen rugbrød med leverpostej og om aften skal jeg bare have pink lady æbler og nej andre æbler virker ikke  og sådan havde jeg også sidste jeg var gravid. 

Jeg havde ingen ting som jeg bare måtte spise ds jeg ventede min søn. Der spiste jeg helt som jeg plejer. Hverken mere, mindre eller mystisk

Men da jeg blev gravid i februar sidste år. Der skulle jeg hele tiden have ostemadder med sød sennep, feta og oliven direkte fra glas og ostehaps med vindruer. Det var faktisk det der gav mig en ide om at jeg kunne være gravid. 

Anmeld Citér

11. februar 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Saft med isterninger. Og det var isterningerne, som var det vigtigste!

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Liland skriver:

Med den første åd jeg Cherry tomater og tomater (som jeg ellers normalt er allergisk overfor) slushoce og chokolade is (det var i sommeren 2006 som var sindssygt varm)

Med nummer 2 åd jeg appelsiner og klementiner i alt for store mængder

Der kunne snildt ryge et par kg i løbet af en dag (det var heldigvis i juletiden, så der var den lette at få fat i), men det var så faktisk også det eneste jeg jeg kunne holde i mig

Jamen hvordan kunne du så spise tomaterne??? For det er da for vildt når du ellers ikke kan tåle dem mirakel baby…

ja det kan man næsten heller ikke lade vær med appelsiner om vinteren er guf guf guf og mega gode vitaminer

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

AnoMor skriver:

Jeg havde ingen ting som jeg bare måtte spise ds jeg ventede min søn. Der spiste jeg helt som jeg plejer. Hverken mere, mindre eller mystisk

Men da jeg blev gravid i februar sidste år. Der skulle jeg hele tiden have ostemadder med sød sennep, feta og oliven direkte fra glas og ostehaps med vindruer. Det var faktisk det der gav mig en ide om at jeg kunne være gravid. 

Vores kroppe er virkelige utrolige især når der kommer sådan en lille ind i  men dejligt du slap den første gang man ikke havde den træng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.