Fjolle tråd om mad og drikke man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.090 visninger
53 svar
7 synes godt om
10. februar 2022

B&J

Jeg syntes det kunne være sjovt at høre hvad mad og drikke man bare ikke kunne/kan undvære mens man har/er gravid 

Jeg kan personlig ikke undvære min klapsammen rugbrød med leverpostej og om aften skal jeg bare have pink lady æbler og nej andre æbler virker ikke  og sådan havde jeg også sidste jeg var gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2022

fehår

Gulerødder! Denne her baby består af 80% gulerødder. 

Jeg er også med på æbler, men det skal være Gala, tak. 

Anmeld Citér

10. februar 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med den ældste på 13 år, levede jeg af havregrød, kogt med vand og lidt salt, med et drys sukker på og 1 L mini mælk. Ananas, vandmelon og røde æbler. Vi ku ik køre forbi McDonald's uden jeg lige sku ind og ha en jordbær milkshake. Heldigvis kom vi ik så tit forbi McDonald's.

Med vores den yngste på 9 år, havde jeg konstant kvalme, men duften af stegt kød. Har altid bestilt det gennemstegt, men pludselig sku det være medium. Og sådan er det stadigt nu, 9 år efter. Havregrød og mælk, Marie kiks og shusi. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. februar 2022

B&J

fehår skriver:

Gulerødder! Denne her baby består af 80% gulerødder. 

Jeg er også med på æbler, men det skal være Gala, tak. 

Mon der kommer en lille kanin ud  ej pjat men den bliver mindst lige så nuttet 

Anmeld Citér

10. februar 2022

B&J

StineW79 skriver:

Med den ældste på 13 år, levede jeg af havregrød, kogt med vand og lidt salt, med et drys sukker på og 1 L mini mælk. Ananas, vandmelon og røde æbler. Vi ku ik køre forbi McDonald's uden jeg lige sku ind og ha en jordbær milkshake. Heldigvis kom vi ik så tit forbi McDonald's.

Med vores den yngste på 9 år, havde jeg konstant kvalme, men duften af stegt kød. Har altid bestilt det gennemstegt, men pludselig sku det være medium. Og sådan er det stadigt nu, 9 år efter. Havregrød og mælk, Marie kiks og shusi. Vh Stine 

Wow 1 L mælk det bliver da verdens stærkeste baby der kommer ud jeg er så glad for vi er flyttet væk fra den mc D vi boede tæt på for åhh det kunne jeg også godt spise og drikke

Anmeld Citér

10. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Ved min første søn kunne jeg spise store mængder hvidt franskbrød med ost. 

Ved anden søn havde jeg ikke nogen cravings

Anmeld Citér

10. februar 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

Wow 1 L mælk det bliver da verdens stærkeste baby der kommer ud jeg er så glad for vi er flyttet væk fra den mc D vi boede tæt på for åhh det kunne jeg også godt spise og drikke

He He altså Thea kom kom 6 uger før tid, og vejede 1940 g, og målte 45 cm, men bumstærk, det var hun.

Birdy kom lige til tiden, og vejede 3880 g, og målte 52 Ca, og hun var en hidsig lille trold, der bare ville ammes, så snart hun åbnede øjene��

Anmeld Citér

10. februar 2022

B&J

Lillehjerte skriver:

Ved min første søn kunne jeg spise store mængder hvidt franskbrød med ost. 

Ved anden søn havde jeg ikke nogen cravings

Nu er jeg ikke lige til ost men ville ønske jeg var for det ser mega lækkert ud sådan en god franskbrød med blød ost. 
det er vist nåede vi kan lære af at baby to ikke behøver alt muligt men ja det er underligt med sådan en forskel kroppen er skisme spøjs 

Anmeld Citér

10. februar 2022

B&J

StineW79 skriver:

He He altså Thea kom kom 6 uger før tid, og vejede 1940 g, og målte 45 cm, men bumstærk, det var hun.

Birdy kom lige til tiden, og vejede 3880 g, og målte 52 Ca, og hun var en hidsig lille trold, der bare ville ammes, så snart hun åbnede øjene��

Godt du lyttede til baby så havregrød og mælk sådan. 
og wow sikken en forskel fra 1 og 2 men nr 2 ved da lige hvad den ville have ikke så

meget pjat bare giv mig nåede

mad  

Anmeld Citér

10. februar 2022

H1986

3 børn her:

Nr 1: Pikantost på knækbrød og alt med salt!

Nr 2: Koldskål - morgen, middag og aften!!! HVER dag 

Nr 3: Svimlende mænger cherrytomater direkte fra drivhuset, skyllet med Faxe Kondi Free  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.