Fjolle tråd om mad og drikke man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2022

B&J

H1986 skriver:

3 børn her:

Nr 1: Pikantost på knækbrød og alt med salt!

Nr 2: Koldskål - morgen, middag og aften!!! HVER dag 

Nr 3: Svimlende mænger cherrytomater direkte fra drivhuset, skyllet med Faxe Kondi Free  

Det er da nåede af en forskel  men åhh kunne virkelig godt spise koldskål lige nu  ender med at blive en farlig tråd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

i de første 2 graviditeter var det rugbrød med pålag chokolade og generelt søde sager.
her nu jeg er gravid med 3 barn. Hvor jeg normalt elsker flødekager, nu få jeg serøst kvalme hvis jeg forsøger at tag en bid.
men skal ha en blomme hver aften.  

Anmeld Citér

10. februar 2022

Hanspige

1: hollandaise sauce og ris 

2: brownie fra Baresso 

3: brocoli med salt og smør 

Anmeld Citér

11. februar 2022

Mariadle

Jeg spiser ikke kød, men har selvfølgelig haft ekstremt meget lyst til virkelig saltet mad, særligt grillkylling og stegt flæsk med persillesovs

I et langt stykke tid har jeg cravet en gammeldags isvaffel, men alt har været lukket! Nu har jeg fundet et sted og har besluttet mig for, at det er idag det sker

Anmeld Citér

11. februar 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Den eneste craving jeg rigtig har haft og som er gået igen i begge graviditeter er mælk. Jeg drikker ellers ikke mælk 

I denne graviditet havde jeg også en craving for appelsiner i nogle uger, men det er forsvundet igen og nu kan jeg slet ikke spise dem. Tilgengæld har jeg haft massere af skiftende cravings lige fra klar hønsekødssuppe til knækbrød med leverpostej og karse

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Love Angel skriver:

i de første 2 graviditeter var det rugbrød med pålag chokolade og generelt søde sager.
her nu jeg er gravid med 3 barn. Hvor jeg normalt elsker flødekager, nu få jeg serøst kvalme hvis jeg forsøger at tag en bid.
men skal ha en blomme hver aften.  

Ja flødekager ud med blomme sådan det er nåede alle jordmødre og læger vil elske at høre.

rugbrød med pålæg chokolade det kender jeg flere der har prøvet den i deres graviditet sødt uden at være for sød

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Hanspige skriver:

1: hollandaise sauce og ris 

2: brownie fra Baresso 

3: brocoli med salt og smør 

Det er nærmest hele vejen rundt du har prøvet sjovt som kroppen ændre sig

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Mariadle skriver:

Jeg spiser ikke kød, men har selvfølgelig haft ekstremt meget lyst til virkelig saltet mad, særligt grillkylling og stegt flæsk med persillesovs

I et langt stykke tid har jeg cravet en gammeldags isvaffel, men alt har været lukket! Nu har jeg fundet et sted og har besluttet mig for, at det er idag det sker

Det må være babyen der vil have kød 

mig ja det er mega svært på denne tid året st finde en gammel dags isvaffel men fedt du har fundet en og det skal fejres mega meget

Anmeld Citér

11. februar 2022

B&J

Mortil_en skriver:

Den eneste craving jeg rigtig har haft og som er gået igen i begge graviditeter er mælk. Jeg drikker ellers ikke mælk 

I denne graviditet havde jeg også en craving for appelsiner i nogle uger, men det er forsvundet igen og nu kan jeg slet ikke spise dem. Tilgengæld har jeg haft massere af skiftende cravings lige fra klar hønsekødssuppe til knækbrød med leverpostej og karse

Ej vil ønske det var mig med mælken jeg kan heller ikke lige mælk kun på min morgenmad ellers ikke så kunne være fedt hvis jeg havde fået den også. 
uhhh leverpostej og karse ej jeg skal ha købt karse i dag

Anmeld Citér

11. februar 2022

A38

I begge mine graviditeter har jeg ikke haft nogle cravings før 3. trimester, hvor jeg pludselig har trang til alt med fløde. Flødesovs, flødekager, flødeskum og især fuldfed flødeis. Prøver at holde mig i skindet!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.