Fjolle tråd om mad og drikke man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Haha hvor sjovt at læse alle igennem…

Jeg synes jeg havde en ny craving for hver måned der gik

Det startede med oliven, og sluttede af med flødeboller fra Spangenberg. Og det SKULLE være det fra Spangenberg og med kokos

Idag har jeg det mærkeligt med flædebollerne, tror jeg fik for mange. Kan godt spise en men lugten af dem føles mærkeligt��

Under hele graviditeten fik jeg trang til at drikke mælk om natten. Og dagen lang…. (Som barn og voksen fik jeg kvalme bare af lugten af mælk kunne ikke tåle mælk og drak aldrig mælk) efter jeg har født drikker jeg stadig mælk men dog i mindre mængder end da jeg var gravid. Der kunne snildt gå 1,5 karton om dagen

Dog havde jeg kvalme af alt hvad der havde med løg at gøre. Det var dog en katastrofe for manden der er italiensk kok og lavede ikke lasagne uden løg eller andet mad��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2022

Baby17

Jeg levede nærmest af vandmelon og (conference) pærer de første 4 måneder Jeg spise ca en vandmelon om dagen.. min mand synes jeg var tosset haha.

Anmeld Citér

12. februar 2022

B&J

M123 skriver:

Haha hvor sjovt at læse alle igennem…

Jeg synes jeg havde en ny craving for hver måned der gik

Det startede med oliven, og sluttede af med flødeboller fra Spangenberg. Og det SKULLE være det fra Spangenberg og med kokos

Idag har jeg det mærkeligt med flædebollerne, tror jeg fik for mange. Kan godt spise en men lugten af dem føles mærkeligt��

Under hele graviditeten fik jeg trang til at drikke mælk om natten. Og dagen lang…. (Som barn og voksen fik jeg kvalme bare af lugten af mælk kunne ikke tåle mælk og drak aldrig mælk) efter jeg har født drikker jeg stadig mælk men dog i mindre mængder end da jeg var gravid. Der kunne snildt gå 1,5 karton om dagen

Dog havde jeg kvalme af alt hvad der havde med løg at gøre. Det var dog en katastrofe for manden der er italiensk kok og lavede ikke lasagne uden løg eller andet mad��

Ej det kunne være sjovt man kunne opleve det ny ting hver måned at det måtte man bare ha. 
men tråden er også mega farlig nu var der en der skrev karse på leverpostej så jeg var ude og køber karse igår og wow det smagte såååå godt jamen det er jo latterligt for har spist det så mange gange før

Anmeld Citér

12. februar 2022

B&J

Baby17 skriver:

Jeg levede nærmest af vandmelon og (conference) pærer de første 4 måneder Jeg spise ca en vandmelon om dagen.. min mand synes jeg var tosset haha.

Ej vandmelon mums jeg glæder mig til sommer når baby er kommet og jeg kan spise vandmelon  de er bare meget bedre der ind op denne tid af året 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.