Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2022

AnoAno

UnknownMom skriver:

Jeg testede flot negativt i nat kl. 4.

ved ikke om det så er for tidligt, ved min æl lå søndag / mandag i sidste uge.

Det er stadig tidligt. Og kan stadig nås du er også kun 3+1 idag så du har stadig en hel uge at løbe på for dig.

jeg er 3+3 og tester stadig negativ. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2022

Montero

AnoAno skriver:

Er der nogle som har testet endnu? 

Og glædelig valentine til jer alle. 

Jeg testede i går, den var negativ, men jeg er lidt usikker hvor langt jeg er, da jeg ikke ved hvornår min ÆL var  og nu har jeg også fået pletblødning så jeg er nok ude

Anmeld Citér

14. februar 2022

AnoAno

Montero skriver:

Jeg testede i går, den var negativ, men jeg er lidt usikker hvor langt jeg er, da jeg ikke ved hvornår min ÆL var  og nu har jeg også fået pletblødning så jeg er nok ude

Plejer du altid og pletbløde? Det kan ikke være ægget som har sat sig?

Håber du snart får to streger. 

Anmeld Citér

14. februar 2022

Montero

AnoAno skriver:

Plejer du altid og pletbløde? Det kan ikke være ægget som har sat sig?

Håber du snart får to streger. 

Jeg pletbløder nogle gange 1-2 dage før mens, som jeg forstår at er normalt, men de 2-3 sidste måneder har jeg startet med at pletbløde op til 5 dage før mens  

Anmeld Citér

14. februar 2022

Ønskernummer2

Jeg er kun 3+1 i dag men tog en tidlig test fra babyplan imorges. Jeg syntes jeg kunne ane en streg, men kan ikke finde ud af om mine øjne bedrager mig. Den er svær at fange med mit tlf. kamera men har leget lidt med lysstyrke. Så hvad ser i damer? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. februar 2022

Montero

Ønskernummer2 skriver:

Jeg er kun 3+1 i dag men tog en tidlig test fra babyplan imorges. Jeg syntes jeg kunne ane en streg, men kan ikke finde ud af om mine øjne bedrager mig. Den er svær at fange med mit tlf. kamera men har leget lidt med lysstyrke. Så hvad ser i damer? ��

Det er meget tidligt du tester, men jeg kan se noget, så jeg krydser fingre

Anmeld Citér

14. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Ønskernummer2 skriver:

Kan sagtens se en ekstra streg

Anmeld Citér

14. februar 2022

Ønskernummer2

Ja det er enormt tidligt. Og jeg ved det er med fare for det ikke bliver siddende. Men jeg er ikke helt ung længere, så vil hellere vide det var muligt og det så ikke blev siddende end ikke vide besked. Må se hvad der sker��

Anmeld Citér

14. februar 2022

UnknownMom

AnoAno skriver:

Det er stadig tidligt. Og kan stadig nås du er også kun 3+1 idag så du har stadig en hel uge at løbe på for dig.

jeg er 3+3 og tester stadig negativ. 

Tak.  jeg  også for dig. 

Tænk det nr 4, men havde helt glemt alt det her. Jeg håber storken snart finder vores alles vej…

jeg har ingen tålmodighed efterhånden… ved vi har knaldet så meget ved æl og er på kanonkuren- så hep hep….

Anmeld Citér

14. februar 2022

UnknownMom

Ønskernummer2 skriver:

Jeg kan sagtens se den, men det mærke har desværre givet mig to falske positive tests siden i sommers, altså hvor alle andre test var negative og der kom sådan en ret tydelig streg frem på de der

for den udvikler sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.