Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Hvor træls. Man kan håbe at det overrasker dig

og jeg er på dag 19 i min cyklus. Har test dag D.7 dec 

hvornår har du test dag?  Og hvad nr cyklus er du på?

Jeg har testdag d 5, men regner med at få mens inden. Men ja man kan da håbe

Vi er igang med cyklus nr 6. Men to af månederne ramte vi ikke æl. Var det tredje cyklus for jer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har testdag d 5, men regner med at få mens inden. Men ja man kan da håbe

Vi er igang med cyklus nr 6. Men to af månederne ramte vi ikke æl. Var det tredje cyklus for jer? 

Okay. Så har du testdag 2 dage før mig. Og ja det her er 3 cyklus for os. Har aldrig brugt æl test før, men efter cyklus 2 på at lave nu nr 3 baby så tænkte jeg at jeg vil hoppe på æl test. Og det gjort jeg så i den her cyklus nr 3. Men jeg skal ikke forvente at blive gravid bare fordi jeg brudte æl test den her første gang. Det er jo ikke en garanti at kunne blive gravid bare fordi man har fundet æl. Vil ikke håbe for meget da jeg bliv voldsom skuffet de andre første cyklusser. 
du skriver at 2 af månederne ramte i ikke æl, er det fordi du ikke brugte æl test

Anmeld Citér

29. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Okay. Så har du testdag 2 dage før mig. Og ja det her er 3 cyklus for os. Har aldrig brugt æl test før, men efter cyklus 2 på at lave nu nr 3 baby så tænkte jeg at jeg vil hoppe på æl test. Og det gjort jeg så i den her cyklus nr 3. Men jeg skal ikke forvente at blive gravid bare fordi jeg brudte æl test den her første gang. Det er jo ikke en garanti at kunne blive gravid bare fordi man har fundet æl. Vil ikke håbe for meget da jeg bliv voldsom skuffet de andre første cyklusser. 
du skriver at 2 af månederne ramte i ikke æl, er det fordi du ikke brugte æl test

Nej desværre ingen garanti. Tror chancen for graviditet ligger på omkring 10-30 % pr. cyklus hvis man rammer æl. Ahængig af alder selvfølgelig. Så forstår man godt at der skal et par forsøg til for at lykkes

Den ene måned var min kæreste ikke hjemme ved æl og den anden måned tror jeg den faldt en uge senere og der var vi ikke sammen 

Anmeld Citér

30. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella

Æl-test newbie her når stegen er tydligere i farven men ikke i bredden, tæller det så som en positiv æl test?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. november 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Maricella skriver:

Æl-test newbie her når stegen er tydligere i farven men ikke i bredden, tæller det så som en positiv æl test?

Din æl-test er helt klart positiv!
Teststregen skal bare være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen

Anmeld Citér

30. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
__anonym skriver:

Din æl-test er helt klart positiv!
Teststregen skal bare være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen

Fantastisk blev bare helt i tvivl fordi den så tyndere ud, men klart mere farvet.

Så må testdag være d 15/16. Ih hvor jeg håber jeg kan lokke manden med i kanen i aften

Anmeld Citér

30. november 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Maricella skriver:

Fantastisk blev bare helt i tvivl fordi den så tyndere ud, men klart mere farvet.

Så må testdag være d 15/16. Ih hvor jeg håber jeg kan lokke manden med i kanen i aften

Held og lykke, og krydser fingre for det bærer frugt

Anmeld Citér

30. november 2021

M4U

Denne her er ikke fra i morges nærmere ved middag. Tænkte min mens ville være kommet skulle have været her i går.. �� hvad tænker i? Tænker jeg prøver igen i morgen… 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. november 2021

Question

Jeg har testdag midt i december.

Vi er i gang med projekt baby nr. 3 og runder 14 måneder lige om lidt. Vores 2 børn er lavet helt øko i hhv. 1. måned og 7. måned. 
Vi er netop blevet udredt og skal starte IUI-H i næste cyklus, hvis der ikke er gevinst nu. Må ærligt indrømme at jeg absolut ikke har nogen forventning om to streger denne gang heller. Er blevet skuffet så mange gange at jeg nu har droppet kalender, æl-test og graviditetstest. Det er monster hårdt at være i når man nu godt har kunnet selv før. 

Anmeld Citér

30. november 2021

M4U

Question skriver:

Jeg har testdag midt i december.

Vi er i gang med projekt baby nr. 3 og runder 14 måneder lige om lidt. Vores 2 børn er lavet helt øko i hhv. 1. måned og 7. måned. 
Vi er netop blevet udredt og skal starte IUI-H i næste cyklus, hvis der ikke er gevinst nu. Må ærligt indrømme at jeg absolut ikke har nogen forventning om to streger denne gang heller. Er blevet skuffet så mange gange at jeg nu har droppet kalender, æl-test og graviditetstest. Det er monster hårdt at være i når man nu godt har kunnet selv før. 

Kender det

vi har prøvet nærmest to år. Jeg har haft to sa”er som min… den ene var i August hvor jeg var i uge 8… 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.