Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX
Mortil_en skriver:

Hi hi ja nogle fordele er der ved projekt baby Meen er faktisk lidt træt af at planlægge sex 

Dét forstår jeg godt altså! Vi er kun i gang med første cyklus, så endnu er det sjovt, men det bliver det jo ikke nødvendigvis ved med at være.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
SKXXX skriver:

Dét forstår jeg godt altså! Vi er kun i gang med første cyklus, så endnu er det sjovt, men det bliver det jo ikke nødvendigvis ved med at være.

Vi er igang med 5 cyklus med æl test og 6 cyklus i alt. Det gode er at sexlysten også stiger i de dage men synes alligevel det kan være lidt pres med 'bestillings sex'

Anmeld Citér

22. november 2021

Montero

Alyk skriver:

Positiv. Så det bare at hoppe på manden

Så har vi været sammen i går og i dag

Kan noget af jer mærke ÆL smerter? Hvis ja, hvor gør det ondt? 

Anmeld Citér

22. november 2021

Alyk

Montero skriver:

Ja jeg mærker den. Det stikker i enten i højre el venstre side. Og til tider er det voldsomt men stikken vare ikke læge ca 5-10 min når de dukker op. Ved ikke om mit svar hjælper ved ikke helt hvordan jeg skal formulere det

Anmeld Citér

22. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Montero skriver:

Jeg mærker den næsten aldrig. Har kun oplevet nogle stikkende smerter et par gange

Anmeld Citér

22. november 2021

Mortil_2

Montero skriver:

Jeg kan tydeligt mærke det. Jeg har dels lidt mens lignende smerter og så får jeg ondt i lysken / æggestokkene. Det kan gøre helt ondt når jeg går nogle gange får jeg også noget krampe lignende.

Jeg kan som regel mærke en smule i lysken i dagene op til æl og så bliver det rigtig tydeligt på dagen for positiv test og dagen efter. Derefter forsvinder det helt 

Anmeld Citér

23. november 2021

Jopige

SKXXX skriver:

Tak! Jeg har lige skrevet til min mand, at han skal glæde sig til de næste par dage.

Bare husk på, at når testen er positiv kommer ÆL indenfor 12-24 timer og så er muligheden altså lukket igen. 
Sex op til ÆL, altså før en positiv test giver størst chance for graviditet. Dagen efter positiv test ligger ÆL jo, og så er chancen forbi allerede. 

Anmeld Citér

23. november 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX
Jopige skriver:

Bare husk på, at når testen er positiv kommer ÆL indenfor 12-24 timer og så er muligheden altså lukket igen. 
Sex op til ÆL, altså før en positiv test giver størst chance for graviditet. Dagen efter positiv test ligger ÆL jo, og så er chancen forbi allerede. 

Tak! Vi har været sammen hver anden dag siden endt menstruation og vil så være sammen på dagen for positiv ægløsningstest og de to efterfølgende dage.

Anmeld Citér

23. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Når jeg googler står der at, at når testen er positiv kommer æl indenfor 24-48 timer.

Anmeld Citér

23. november 2021

Mortil_2

Når jeg googler står der at, at når testen er positiv kommer æl indenfor 24-48 timer.

Jeg har også læst 24-48 timer efter. Og i min indlægsseddel for æl test står der at de max fertile dage er dagen for positiv test + dagen efter

Derudover har jeg læst at når der har været ægløsning så kan ægget overleve 24-48 timer i æggelederen hvor der også er chance for befrugtning

Det kommer an på sædkvaliteten hvor længe de kan overleve. Nogen har mest gavn af at have sex så tæt på æl som muligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.