Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2021

MJL88

Uh spændende om den udvikler sig eller om det er en dum skyggestreg. Er kun 3+1 ca, havde en SA i oktober, så ved det ikke helt. Men tror jeg havde ÆL i tirsdags, da jeg mærker det meget rydeligt.
 Tager en Valmed i morgen ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Årh, jeg synes, at det begynder at blive svært ikke at teste, selvom det er for tidligt. I morgen er jeg 3+2, hvor jeg testede positivt med min førstefødte. Han blev også lavet i første cyklus, og jeg synes, at jeg har lidt kvalme on and off, så jeg synes godt nok, at det bliver spændende. Jeg har oven i købet tests liggende i skabet.

Anmeld Citér

1. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mom2be2022 skriver:

Har dog først test på tirsdag, men har ikke kunne dy mig

Se i også noget, eller er det bare mig der ser syner?

Den på 3+1 kan jeg godt se lidt. Test igen om 2-3 dage og se om den udvikler sig.

Hvor sjovt jeg har også testdag på tirsdag men har sagt til mig selv at i denne her cyklus tester jeg først på forventet menses. Men ved ikke hvor længe jeg i virkeligheden kan holde mig væk fra testene.

Anmeld Citér

1. december 2021

Love Angel

Mor til 4
MJL88 skriver:

Jeg kan godt se noget  Rigtig fint især i forhold til 3+1! 

Kan I se noget på denne?

Jeg kan godt fornemme lidt. Hvor langt henne er du hvis det er?

Anmeld Citér

2. december 2021

MJL88

Love Angel skriver:

Jeg kan godt fornemme lidt. Hvor langt henne er du hvis det er?

Også 3+1 Men tør ikke tro på noget før efter mens eller helt tydelige streger.

Anmeld Citér

2. december 2021

Love Angel

Mor til 4
MJL88 skriver:

Også 3+1 Men tør ikke tro på noget før efter mens eller helt tydelige streger.

Det er også meget usikkert når det er så tidlig. 
jeg er også 3+2 i dag. Men indtil videre holder jeg mig fra test. Lad os se hvor længe jeg kan trække den.

Anmeld Citér

2. december 2021

Love Angel

Mor til 4
SKXXX skriver:

Årh, jeg synes, at det begynder at blive svært ikke at teste, selvom det er for tidligt. I morgen er jeg 3+2, hvor jeg testede positivt med min førstefødte. Han blev også lavet i første cyklus, og jeg synes, at jeg har lidt kvalme on and off, så jeg synes godt nok, at det bliver spændende. Jeg har oven i købet tests liggende i skabet.

Også her. Jeg er idag 3+2 og indtil videre har jeg ikke rørt et eneste test. Men det begynder også at være svært for mig. Og har endda mange teste hjemme. 

Anmeld Citér

2. december 2021

MJL88

Love Angel skriver:

Også her. Jeg er idag 3+2 og indtil videre har jeg ikke rørt et eneste test. Men det begynder også at være svært for mig. Og har endda mange teste hjemme. 

Det er sejt!! Jeg tog en babyplan igen i nat, og tror bare det er en skuggestreg. Kan ikke se farve. 
Jeg må omfavne mit testmonster

Anmeld Citér

2. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Æv min mens kom 3+6 i dag. Havde heller ikke meget tiltro til det ville ske den her måned selvom vi ramte æl perfekt. Jeg har lidt mistet troen på det efter så mange måneder  Der gik 7 måneder mellem min MA i februar og bio i september. Så må nok væbne mig med tålmodighed igen. 

Anmeld Citér

2. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Æv min mens kom 3+6 i dag. Havde heller ikke meget tiltro til det ville ske den her måned selvom vi ramte æl perfekt. Jeg har lidt mistet troen på det efter så mange måneder  Der gik 7 måneder mellem min MA i februar og bio i september. Så må nok væbne mig med tålmodighed igen. 

Øv det er jeg ked af at høre Det er så svært at være tålmodig når man bare ønsker det så højt. Håber det lykkes for jer i næste cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.