Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Æv min mens kom 3+6 i dag. Havde heller ikke meget tiltro til det ville ske den her måned selvom vi ramte æl perfekt. Jeg har lidt mistet troen på det efter så mange måneder  Der gik 7 måneder mellem min MA i februar og bio i september. Så må nok væbne mig med tålmodighed igen. 

Øv øv ked af at høre. 
 For at du få 2 streger næste cyklus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Tak, jeg hepper på julebabyer til jer andre! ����

Anmeld Citér

2. december 2021

Love Angel

Mor til 4

Det er sejt!! Jeg tog en babyplan igen i nat, og tror bare det er en skuggestreg. Kan ikke se farve. 
Jeg må omfavne mit testmonster

Hehe tak. Men ved ikke lige hvor sej jeg lige er, når jeg kun er 3+2 idag og jeg kigger hver dag på min app og siger nu er jeg det og nu er jeg det. Og det har jeg gjort siden jeg var 2+5  

hold da op stod du midt om natten og testede? Ja ved det svært men prøv at begrænse at teste så meget.

og ved ikke men fik nogle stik i Venstre side her idag. Jeg bange for at det nok ikke bliver den her gang. Hmm

Anmeld Citér

2. december 2021

MJL88

Love Angel skriver:

Hehe tak. Men ved ikke lige hvor sej jeg lige er, når jeg kun er 3+2 idag og jeg kigger hver dag på min app og siger nu er jeg det og nu er jeg det. Og det har jeg gjort siden jeg var 2+5  

hold da op stod du midt om natten og testede? Ja ved det svært men prøv at begrænse at teste så meget.

og ved ikke men fik nogle stik i Venstre side her idag. Jeg bange for at det nok ikke bliver den her gang. Hmm

Jeg skulle tisse, så tænkte jeg ligeså godt ku teste  Men ja, har også givet lidt op her. 

Selvom det er tidligt. Håber de nuv er gode tegn for dig

Anmeld Citér

2. december 2021

Love Angel

Mor til 4
MJL88 skriver:

Jeg skulle tisse, så tænkte jeg ligeså godt ku teste  Men ja, har også givet lidt op her. 

Selvom det er tidligt. Håber de nuv er gode tegn for dig

Hehe når okay men når du ikke er så langt henne og du ikke har tegn på mens skulle komme, så er der stor håb for dig. 

og tak. Men har selv ikke så meget håb mere efter jeg begyndte at ha stik og jag. Jeg ved ikke synes ikke man kan rigtig blive klog på sin krop

Anmeld Citér

3. december 2021

Morpåudebane

Så skulle jeg angiveligt have ÆL idag !! Har dog ikke haft de vilde tegn i denne cyklus … det blev desværre kun til ét forsøg for 4 dage siden pga sygdom, men vi kan lige nå at give det et forsøg igen i aften  

er der overhoved en chance for en graviditet 4 dage før ÆL ? 

Anmeld Citér

3. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Så skulle jeg angiveligt have ÆL idag !! Har dog ikke haft de vilde tegn i denne cyklus … det blev desværre kun til ét forsøg for 4 dage siden pga sygdom, men vi kan lige nå at give det et forsøg igen i aften  

er der overhoved en chance for en graviditet 4 dage før ÆL ? 

Ja det skulle der være. Man siger jo at sædcellerne kan holde sig op til 5 dage i æggelederen. Men det kommer nok an på den enkelte mand. Godt at i lige kan nå et forsøg i aften

Anmeld Citér

3. december 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Ja det skulle der være. Man siger jo at sædcellerne kan holde sig op til 5 dage i æggelederen. Men det kommer nok an på den enkelte mand. Godt at i lige kan nå et forsøg i aften

Ja det hele skal jo gå op i en højere enhed

vi må lige give den et forsøg idag og i morgen, og så må jeg krydse fingre for at det er nok. 

Anmeld Citér

3. december 2021

Soife

Hermed min første positive ÆL test nogensinde (fra igår aftes) 

I udredning for hjerteformet livmoder + mistanke om skillevæg, så har ikke de største forhåbninger om en “naturlig” baby - men kæmpe sejr over, at have fundet min ÆL

Dernæst venter vi på inseminering i februar, og krydser for en baby derigennem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. december 2021

Love Angel

Mor til 4

Har lige taget en graviditetstest 3+3 som var negativ. Nu jeg sikker på de stik og jag er mens smerter øv øv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.