Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Clearblue skriver at der er æl 24-36 timer efter 1. positive test. Og derudover kan ægget leve en rum tid i æggelederen som Mor til en skriver  Så der er bestemt en god chance dagen efter positiv æl test også!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg har også læst 24-48 timer efter. Og i min indlægsseddel for æl test står der at de max fertile dage er dagen for positiv test + dagen efter

Derudover har jeg læst at når der har været ægløsning så kan ægget overleve 24-48 timer i æggelederen hvor der også er chance for befrugtning

Det kommer an på sædkvaliteten hvor længe de kan overleve. Nogen har mest gavn af at have sex så tæt på æl som muligt 

Det er godt nok meget vanskeligt. For man bliver forvirret af at nogle siger 12-24 timer mens andre siger 24-48 timer.

men når du har ægløsning, hvilket dage er i sammen på?

Anmeld Citér

23. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Det er godt nok meget vanskeligt. For man bliver forvirret af at nogle siger 12-24 timer mens andre siger 24-48 timer.

Jeg satser på dagen for positiv æl test. Men hvis vi fx har været sammen dagen inden så presser jeg ikke igennem at vi også skal være sammen på dagen for positiv test hvis vi ikke har lyst. Så er det måske dagen efter 

Sidste cyklus var vi sammen dagen før pos test og dagen efter. Denne gang dagen for positiv test og 2 dage efter. Så det er lidt forskelligt

Ellers så vær sammen hver anden dag i den fertile periode

Anmeld Citér

23. november 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Nu skal jeg forvirre dig endnu mere. Min læge siger det er 12-36 timer efter positiv test. 

Tror bare man skal have sex hver anden dag op til æl også på positiv dag også de efterfølgende 3 dage. Så er man vist godt dækket ind. 

Anmeld Citér

23. november 2021

Jopige

Min pointe er egentlig også bare at sex op til ÆL er bedre end sex efter positiv test og ÆL. 
Det virkede nemlig som om at hun skrev at nu skulle de til at hygge sig de næste par dage, når egentlig skulle man gerne have gjort det op til. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg satser på dagen for positiv æl test. Men hvis vi fx har været sammen dagen inden så presser jeg ikke igennem at vi også skal være sammen på dagen for positiv test hvis vi ikke har lyst. Så er det måske dagen efter 

Sidste cyklus var vi sammen dagen før pos test og dagen efter. Denne gang dagen for positiv test og 2 dage efter. Så det er lidt forskelligt

Okay. 
det første gang nogensinde at jeg tester med æl test. Og fik en positiv æl test lørdag aften. Vi har så været sammen lørdag aften og søndag aften og mandag aften. Så 3 dage i træk.

Anmeld Citér

23. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Okay. 
det første gang nogensinde at jeg tester med æl test. Og fik en positiv æl test lørdag aften. Vi har så været sammen lørdag aften og søndag aften og mandag aften. Så 3 dage i træk.

Så kan i ikke gøre det bedre  

Anmeld Citér

23. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Okay. 

Hvis I skulle være uheldige og ikke blive gravide denne gang, så prøv at have sex de dage testen næsten er positiv også.

Anmeld Citér

23. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Okay. 
det første gang nogensinde at jeg bruger æl test. Og i lørdags fik jeg en positiv æl test. 
så der var vi sammen lørdag aften og søndag aften og mandag aften. Så 3 dage i træk. 
Også må vi vente og se om 14 dage.

Anmeld Citér

23. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Alyk skriver:

Nu skal jeg forvirre dig endnu mere. Min læge siger det er 12-36 timer efter positiv test. 

Tror bare man skal have sex hver anden dag op til æl også på positiv dag også de efterfølgende 3 dage. Så er man vist godt dækket ind. 

Ja jeg er endnu mere forvirret nu tak 

men ja man skal nok ha sex hver andet dag, fra man er færdig med menses og til næste menses. Så skal man ikke tænke og blive forvirret over det ene og det andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.