Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2021

Alyk

Montero skriver:

Jeg tror, at jeg har positive æl tests i dag, hvad synes I?

Hvad med jer andre, har I også snart ÆL?

Positiv. Så det bare at hoppe på manden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Nå vi fik kun sexet en gang denne gang. På dagen for positiv test. Så håber jeg det er nok

Havde positiv æl test i lørdags. Den digitale blev positiv om morgenen, strimlen først om aftenen. Havde slemme kramper søndag aften og nu er der næsten intet at mærke, så mon ikke æl var i går? Så er det vel for sent at prøve mere

Anmeld Citér

22. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_en skriver:

Nå vi fik kun sexet en gang denne gang. På dagen for positiv test. Så håber jeg det er nok

Havde positiv æl test i lørdags. Den digitale blev positiv om morgenen, strimlen først om aftenen. Havde slemme kramper søndag aften og nu er der næsten intet at mærke, så mon ikke æl var i går? Så er det vel for sent at prøve mere

Begge de gange jeg er blevet gravid har vi faktisk kun haft sex én gang på dagen med positiv test (dog sidste gang også dagen efter æl). De cykli hvor vi har givet den gas med mange gange, har der ikke været gevinst. Så ville ikke tage det så tungt. Der skal kun én gang med god timing til

Anmeld Citér

22. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Jeg tror det er fint. Vi har kun hygget os EN gang sidste måned da min kæreste var ude med jobbet og bøvlet med ryggen. Og det var dagen før positiv ÆL test. Og jeg blev altså pænt meget gravid efter at have forsøge i 11 mdr  Jeg hepper på dig

Anmeld Citér

22. november 2021

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Begge de gange jeg er blevet gravid har vi faktisk kun haft sex én gang på dagen med positiv test (dog sidste gang også dagen efter æl). De cykli hvor vi har givet den gas med mange gange, har der ikke været gevinst. Så ville ikke tage det så tungt. Der skal kun én gang med god timing til

Åh hvor godt at høre havde håbet at manden var frisk igen i går, men han gik tidligt i seng. Overvejer dog at lokke ham alligevel i aften for en sikkerheds skyld. Men tror nu jeg havde æl engang i aftes eller i nat 

Anmeld Citér

22. november 2021

Mortil_2

Sessi skriver:

Jeg tror det er fint. Vi har kun hygget os EN gang sidste måned da min kæreste var ude med jobbet og bøvlet med ryggen. Og det var dagen før positiv ÆL test. Og jeg blev altså pænt meget gravid efter at have forsøge i 11 mdr  Jeg hepper på dig

Ej hvor godt   Det er faktisk rart at vide så man ikke stresser for meget over det. Og tak for hep, håber alt går godt med dig

Anmeld Citér

22. november 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Det er første gang med ægløsningstests for mig. Er vi ikke enige om, at denne er positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. november 2021

Mortil_2

SKXXX skriver:

Det er første gang med ægløsningstests for mig. Er vi ikke enige om, at denne er positiv?

Jo den er positiv

Anmeld Citér

22. november 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX
Mortil_en skriver:

Jo den er positiv

Tak! Jeg har lige skrevet til min mand, at han skal glæde sig til de næste par dage.

Anmeld Citér

22. november 2021

Mortil_2

SKXXX skriver:

Tak! Jeg har lige skrevet til min mand, at han skal glæde sig til de næste par dage.

Hi hi ja nogle fordele er der ved projekt baby Meen er faktisk lidt træt af at planlægge sex 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.