Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Jeg hopper også med på julegruppen

7. cyklus, 3 biokemiske aborter og fik lavet en undersøgelse i går der viste at jeg kun har én fungerende æggeleder med passage.. 
Håber til gengæld at det skum der blev anvendt har fået renset ud derinde, så skulle man være lidt bedre stillet til dette forsøg

Har testdag d. 6.-7. december!

Held og lykke til jer alle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Så kan jeg også være med! Vi begynder på projekt baby nummer to i denne måned og forventer ægløsning den 20/11. 
Hvor bliver det spændende at følge jer andre.

Anmeld Citér

15. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg prøver at teste for æl denne måned, ser og det gør en forskel

4. cyklus og skal formodentlig teste midt december. Hvis det rent faktisk lykkes bliver det spændende om baby skal dele fødselsdag med en af sine søskende

Anmeld Citér

19. november 2021

Morpåudebane

ENDELIG kom min mens ! Jeg hopper med i December gruppen i et håbefuldt forsøg på en positiv graviditetstest inden året er omme ���� Vi har prøvet at lave en 3’er siden marts! Testdag 17. December ������������

Anmeld Citér

19. november 2021

Kayla

5. forsøg her  ÆL omkring den 25/11. 
Jeg har brugt en speciel glidecreme som skulle være god ift fertilitet, en masse ÆL og graviditetstest indtil nu. I denne måned har jeg bestemt mig for at jeg ikke vil bruge noget som helst. Så er spændt  (omvendt psykologi )

Anmeld Citér

19. november 2021

Kayla

Reign skriver:

Jeg hopper også med på julegruppen

7. cyklus, 3 biokemiske aborter og fik lavet en undersøgelse i går der viste at jeg kun har én fungerende æggeleder med passage.. 
Håber til gengæld at det skum der blev anvendt har fået renset ud derinde, så skulle man være lidt bedre stillet til dette forsøg

Har testdag d. 6.-7. december!

Held og lykke til jer alle

Var det bare til en almindelig undersøgelse eller mistænkte du det selv? og held og Lykke!

Anmeld Citér

19. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Kayla skriver:

Var det bare til en almindelig undersøgelse eller mistænkte du det selv? og held og Lykke!

Jeg snakkede faktisk bare med damerne (2 spl og en gynælog) i gentagne graviditets afsnittet og fortalte dem om mine 2 børn og mine 3 bio. aborter, så det første de sagde var at få tjekket æggelederne

Og mange tak og i lige måde

Anmeld Citér

19. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har æl i dag og testdag 3. december  Jeg har lige fået nyt job, så det føles lidt skørt med timingen hvis det lykkes. Men vi har været i gang et år og mistet 2 gange, så må nok bare indse livet ikke kan planlægges.

Anmeld Citér

19. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Sommersol2021 skriver:

Jeg har æl i dag og testdag 3. december  Jeg har lige fået nyt job, så det føles lidt skørt med timingen hvis det lykkes. Men vi har været i gang et år og mistet 2 gange, så må nok bare indse livet ikke kan planlægges.

Håber at I rammer rigtigt

Børn kommer når det passer dem, de timer det altid super dårligt  og arbejdet må komme i 2. række

Anmeld Citér

19. november 2021

Alyk

Jeg melder mig også på banen. 

21. Forsøg... har æl idag test dag 3.december men jeg tester nok før tid. ��

jeg  for vi alle får et jule mirakel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.