Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2021

Montero

Love Angel skriver:

Det var ikke det jeg fik frem på nettet da jeg søgte. Nu bliver jeg vild bekymret. Står der hvor mange dage med pletblødning  som er for meget?
i følge min app er det D.2 januar jeg skal ha minses. Men i følge min positive ægløsningstest, så er det D.1 januar. Og jeg gå efter min positive ægløsningstest. 

håber jeg endelig også. Og håber for at du også tester positivt meget snart hvornår har du testdag? 
Og kan du sende mig det link til det du har læst?

Undskyld, det var ikke for at bekymre dig. Som jeg forstår, så 1-2 dage med pletblødning er normalt. Hvis det er mere end 3 dage, så det kunne være et tegn, at der er lav progesteron eller anden hormon ubalance. 

Jeg har bare googlet det på engelsk, jeg synes ikke at der er så meget info på dansk

Hvornår er testdag? Er det når mens skulle starte eller 2 uger efter ÆL?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Montero skriver:

Undskyld, det var ikke for at bekymre dig. Som jeg forstår, så 1-2 dage med pletblødning er normalt. Hvis det er mere end 3 dage, så det kunne være et tegn, at der er lav progesteron eller anden hormon ubalance. 

Jeg har bare googlet det på engelsk, jeg synes ikke at der er så meget info på dansk

Hvornår er testdag? Er det når mens skulle starte eller 2 uger efter ÆL?

Årh okay. Hmm pletbløder du stadig? Er det dit 3 dag med pletblødning eller4 dag? 

og skal du ikke undskyld e, det rart med den info. Men jeg har ikke haft mere end 2 dags pletblødning. 
Og testdag er den dag din menses skulle starte.

Anmeld Citér

29. december 2021

Montero

Love Angel skriver:

Årh okay. Hmm pletbløder du stadig? Er det dit 3 dag med pletblødning eller4 dag? 

og skal du ikke undskyld e, det rart med den info. Men jeg har ikke haft mere end 2 dags pletblødning. 
Og testdag er den dag din menses skulle starte.

Så du skal ikke bekymre dig

Det er min 4 dag, hvis den også kommer i dag .. Min testdag er så den 31.12, jeg tog test i morges og den var self negativ, men det er også for tidligt at teste, jeg har kort cyklus.

Du skriver, at din app siger 2. januar, men at du i stedet går efter positivt ÆL test. Hvad mener du her? Hvordan regner du din testdag ud fra positivt ÆL test?

Anmeld Citér

29. december 2021

Jopige

Montero skriver:

Det er min 4 dag, hvis den også kommer i dag .. Min testdag er så den 31.12, jeg tog test i morges og den var self negativ, men det er også for tidligt at teste, jeg har kort cyklus.

Du skriver, at din app siger 2. januar, men at du i stedet går efter positivt ÆL test. Hvad mener du her? Hvordan regner du din testdag ud fra positivt ÆL test?

Hvis du kender din dag for ægløsning så er du altid 2+0 den dag. Og så vil man forvente mens omkring 2 uger efter den dag, altså 4+0.

Hvis du ikke kender dagen for ægløsning så er 4+0 bare den dag du forventer mens.  Fx dag 29 hvis din cyklus er 29 dage. 

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Montero skriver:

Dejligt at jeg ikke skal bekymre mig. Men ked af på dine vegne. Håber ikke det betyder noget. Må man spørger hvor gamle i er?

så du har testdag en dag før mig. Og ja det er for tidligt. Jeg overvejer at tag en test nu. 
og  jopige har ret. Hvis du kender din æl dag så ved du at du er altid 2+0. Så 14 dage efter så er du præcis 4+0. Og det er nemlig den dag du skulle ha haft din menses. Også er det også den dag du har testdag så.

Anmeld Citér

29. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Jeg har testdag 2 dage før dig. Jeg har D.1 januar jeg testede negativ da jeg var 3+1  håber det fordi det er for tidlig. 
jeg tester igen på fredag når jeg er 3+6. 
hvornår vil du teste?

Jamen jeg er jo ligesom dig, kan da ikke holde ud at vente

Jeg testede både i går og i dag 3+1 og den er negativ, men har også kun oplevet 1 gang at kunne teste positiv så tidligt.. ellers er det normalt først 3+6  

men ikke mist håbet, det er da bare for tidligt

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Jamen jeg er jo ligesom dig, kan da ikke holde ud at vente

Jeg testede både i går og i dag 3+1 og den er negativ, men har også kun oplevet 1 gang at kunne teste positiv så tidligt.. ellers er det normalt først 3+6  

men ikke mist håbet, det er da bare for tidligt

Ved ikke om du har set det. Men testede positiv i dag meget svag, men ikke med morgen urin. Og idag er jeg 3+4  

hvor langt skulle du være i dag?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Ved ikke om du har set det. Men testede positiv i dag meget svag, men ikke med morgen urin. Og idag er jeg 3+4  

hvor langt skulle du være i dag?

Tillykke

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Tillykke

Tusind tak. 
håber virkelig at de udvikler sig og bliver tydeligere og tydeligere

hvordan stå det over ved dig?

Anmeld Citér

29. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Tusind tak. 
håber virkelig at de udvikler sig og bliver tydeligere og tydeligere

hvordan stå det over ved dig?

Ja, krydser fingre for en fin udvikling i test

Her går det så fint. Er 7+3 i dag og vi har lige været inde og se hjerteblink i dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.