Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2021

Jopige

Montero skriver:

Ikke alle har cyklus på 28 dage og ÆL på dag 14

Jeg har kun 26 dage, så jeg får mens, når jeg er 3+5 og ikke 4+0. Så jeg kan ikke teste før min mens er 2 dage forsinket?

Nej det er jo præcis også det jeg skriver? 
At når du har ægløsning er du ALTID 2+0, uanset om den ligger på dag 10-14-18 eller hvad. 

Du kan altid teste når du har lyst jo. Men ægget sætter sig først fast 6-12 dage EFTER ægløsning uanset hvor lang din cyklus er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2021

Montero

Love Angel skriver:

Ja utrolig hvor meget man bekymre sig, uden grund. Er din menses kommet? 
eller er pletblødning stoppet?

Jeg startede med at pletbløde igen her til aften, og mens er ikke kommet, men de skulle først komme den 31, så vi må se hvad der sker

Anmeld Citér

29. december 2021

Montero

Jopige skriver:

Nej det er jo præcis også det jeg skriver? 
At når du har ægløsning er du ALTID 2+0, uanset om den ligger på dag 10-14-18 eller hvad. 

Du kan altid teste når du har lyst jo. Men ægget sætter sig først fast 6-12 dage EFTER ægløsning uanset hvor lang din cyklus er. 

Det vidste jeg ikke, at det er altid 2+0, når man har ægløsning, så har jeg lært noget nyt i dag

Anmeld Citér

29. december 2021

tutti

Montero skriver:

Det vidste jeg ikke, at det er altid 2+0, når man har ægløsning, så har jeg lært noget nyt i dag

Altså, det er ikke fordi at ægløsningen falder 2+0 for alle (som Jopige siger), men når du ved, hvornår du har ægløsning, så skal du tælle det som var det 2+0, uanset om du er på cd10 elle 20. Ægløsning “nulstiller” din cyklus til at være 2+0, og så er det bare om at vente til mens dag ����

Anmeld Citér

30. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Montero skriver:

Jeg startede med at pletbløde igen her til aften, og mens er ikke kommet, men de skulle først komme den 31, så vi må se hvad der sker

Øv øv. Men ja der intet at gøre end at vente. 
opdater gerne D.31 

jeg krydser for at pletblødning stopper og at du få 2 fine streger.

Anmeld Citér

30. december 2021

Montero

Love Angel skriver:

Øv øv. Men ja der intet at gøre end at vente. 
opdater gerne D.31 

jeg krydser for at pletblødning stopper og at du få 2 fine streger.

Min mens startede i nat, så jeg flytter til januar  hvad med dig? Har du testet igen?

Anmeld Citér

30. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Montero skriver:

Min mens startede i nat, så jeg flytter til januar  hvad med dig? Har du testet igen?

Årh øv øv. Op igen.
og ja det har jeg, har testet her til morgen.  Den ser sådan her ud. Synes ikke den er blivet tydeligere. Men har også læst at HCG fordobles kun  hver 2-3 dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. december 2021

Montero

Love Angel skriver:

Årh øv øv. Op igen.
og ja det har jeg, har testet her til morgen.  Den ser sådan her ud. Synes ikke den er blivet tydeligere. Men har også læst at HCG fordobles kun  hver 2-3 dag.

Jer synes, ar den er liiiidt mere tydeligere end i går  er det almindelig eller tidlig test?

Anmeld Citér

30. december 2021

Love Angel

Mor til 4

Jer synes, ar den er liiiidt mere tydeligere end i går  er det almindelig eller tidlig test?

Det er bare almindelig test.  
hmm måske. Jeg kan ikke rigtig se forskel på den og den fra igår aftes.

Anmeld Citér

30. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg synes den ser så fin ud Loveangel. Som du selv skriver - hcg skal jo lige nå at stige ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.