Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Reign skriver:

Den murrende fornemmelse og jag som jeg kun får når den er god nok  min mens føles altid anderledes.. og så småkvalme i løbet af dagen  håber den er god nok

Okay. Føles den både anderledes når du er gravid. Og den murerne fornemmelse du snakker om, varede den i flere dage?

din kvalme. Kan det føles som om du er sulten også derefter få du kvalme i kort tid også forsvinder det også efter lidt tid så kommer det igen? 
eller er det bare kun kvalme som kommer og gå?  
og krydser for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Den murrende fornemmelse og jag som jeg kun får når den er god nok  min mens føles altid anderledes.. og så småkvalme i løbet af dagen  håber den er god nok

Opdater gerne når du har testet

Anmeld Citér

5. december 2021

Montero

så blev det ikke julemirakel, men måske nytårs?

Jeg fik min mens i dag, næste gang er 31/12, så jeg er stadig med. Jeg får positive ÆL tests og min cyklus er regulær, jeg er ikke overvægtig, spiser relativt sundt og tage masser af vitaminer, men der sker ikke noget, hvad kan jeg ellers gøre?

Anmeld Citér

5. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Okay. Føles den både anderledes når du er gravid. Og den murerne fornemmelse du snakker om, varede den i flere dage?

din kvalme. Kan det føles som om du er sulten også derefter få du kvalme i kort tid også forsvinder det også efter lidt tid så kommer det igen? 
eller er det bare kun kvalme som kommer og gå?  
og krydser for dig

Forstår ikke helt første spørgsmål? ^^
men ja jeg har haft den murrende fornemmelse lige siden få dage efter ÆL, og de der jag man kan få når man rejser sig op, har dem aldrig ellers i en normal cyklus

Føler mig aldrig sulten ift kvalmen nej, det kommer og går bare lige nu ^^ 

Kan se i mine dagbøger fra mine to børn, at jeg fik ekstrem kvalme dagen efter udebleven mens. og med mit første barn kastede jeg op indtil hun kom til verden

og tak  i lige måde

Anmeld Citér

5. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Montero skriver:

Jeg fik min mens i dag, næste gang er 31/12, så jeg er stadig med. Jeg får positive ÆL tests og min cyklus er regulær, jeg er ikke overvægtig, spiser relativt sundt og tage masser af vitaminer, men der sker ikke noget, hvad kan jeg ellers gøre?

Er ked af den ikke var der denne gang, men et nytårsmirakel ville da være fantastisk

Er det første barn? Alder? Og hvor mange forsøg indtil nu?

Anmeld Citér

5. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Montero skriver:

jeg pletbløder i går aftes og der kom lidt brunlig her for en time siden, ja så håber jeg at min menses gå rigtig igang imorgen. Så heller ikke den her gang for mig også.

Jeg kan stadig når en cyklus mere inden nytår. Så håber et nytårs mirakel.  Vi skal til at køre på cyklus nr 4. 
hvad med jer?

Anmeld Citér

5. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Forstår ikke helt første spørgsmål? ^^
men ja jeg har haft den murrende fornemmelse lige siden få dage efter ÆL, og de der jag man kan få når man rejser sig op, har dem aldrig ellers i en normal cyklus

Føler mig aldrig sulten ift kvalmen nej, det kommer og går bare lige nu ^^ 

Kan se i mine dagbøger fra mine to børn, at jeg fik ekstrem kvalme dagen efter udebleven mens. og med mit første barn kastede jeg op indtil hun kom til verden

og tak  i lige måde

der skulle stå om det føles anderledes når du gravid i forhold til når du skal ha din menses.?

Og okay tusind tak for svar. 
jeg pletblødte lidt i gå aftes og her en time siden kom lidt brunlig. Jeg kan vist ikke løbe fra den kommende cyklus nr 4.

Anmeld Citér

5. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

der skulle stå om det føles anderledes når du gravid i forhold til når du skal ha din menses.?

Og okay tusind tak for svar. 
jeg pletblødte lidt i gå aftes og her en time siden kom lidt brunlig. Jeg kan vist ikke løbe fra den kommende cyklus nr 4.

Ja synes helt klart at det føles anderledes  

Men bio’erne sidder jo dybt i én… frygter jo at fange en til

Anmeld Citér

5. december 2021

Montero

Reign skriver:

Er ked af den ikke var der denne gang, men et nytårsmirakel ville da være fantastisk

Er det første barn? Alder? Og hvor mange forsøg indtil nu?

Jeg er 30 og det er første barn, vi har prøvet halv år nu 

Anmeld Citér

5. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Ja synes helt klart at det føles anderledes  

Men bio’erne sidder jo dybt i én… frygter jo at fange en til

Okay, det godt at du kan mærke forskel på dem. i forhold til de kvinder hvor det føles ens med begge ting. Det må være mega forvirrende. 
og ked af at det giver så stor en frygt. Men håber du snart kommer med gode nyheder. Hvornår har du test dag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.