Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Tror jeg også. Forsigtig tillykke
Tror jeg også. Forsigtig tillykke
Det er den også. Tog en ny igen, fordi jeg simpelthen ikke forstår det. Og der endda udvikling igen Så vi var virkelig heldige, og håååååber det betyder en 2022 baby denne gang og ikke endnu en abort
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommersol2021 skriver: Æv min mens kom 3+6 i dag. Havde heller ikke meget tiltro til det ville ske den her måned selvom vi ramte æl perfekt. Jeg har lidt mistet troen på det efter så mange måneder Der gik 7 måneder mellem min MA i februar og bio i september. Så må nok væbne mig med tålmodighed igen.
Æv min mens kom 3+6 i dag. Havde heller ikke meget tiltro til det ville ske den her måned selvom vi ramte æl perfekt. Jeg har lidt mistet troen på det efter så mange måneder Der gik 7 måneder mellem min MA i februar og bio i september. Så må nok væbne mig med tålmodighed igen.
Er ked af at den heller ikke var der i denne omgang, sender en masse positive vibes til det nye år til dig
Stort tillykke med de tidlige positive tests Jeg er 3+3 i dag og har ikke kunne teste positiv.. Men føler den virkelig denne gang, symptomerne er der som med de sidste 3 bio'er, i sidste måned følte jeg den slet ikke og den var der heller ikke.. for os alle på juletests
Reign skriver: Stort tillykke med de tidlige positive tests Jeg er 3+3 i dag og har ikke kunne teste positiv.. Men føler den virkelig denne gang, symptomerne er der som med de sidste 3 bio'er, i sidste måned følte jeg den slet ikke og den var der heller ikke.. for os alle på juletests
Jeps for os alle på juletests
Er du 3+3 idag? Og har du symptomer på graviditet? I så fald hvad? og hvornår har du testet den her cyklus? sorry alle de spørgsmål
og ked af med dine bioer.
Åhhh så begynder de famøse laaaaange 14 dage. Fik pludselig mens smerter og ømme bryster igår aftes, så tænker jeg havde ÆL der sex 4 & 5 dage før ÆL og igen igår… nu håber jeg virkelig at den er der i den her cyklus! Havde aldrig i min vildeste fantastisk troet at jeg skulle bruge nærmest hele 2021 på at blive gravid
krydser fingre for en masse fine streger her i december
Reign skriver: Er ked af at den heller ikke var der i denne omgang, sender en masse positive vibes til det nye år til dig
Tak Reign. Det er faktisk gået op for mig at jeg sansynligvis når at teste slut december igen, så lige et mere 2021 forsøg
Jeg melder mig også på banen her.. har test dag den 14..
Jeg testede negativt forleden, da jeg var 3+2. I morgen forventer jeg mens, men er kun 3+5. Ville I teste i morgen tidlig eller vente til 4+0?
SKXXX skriver: Jeg testede negativt forleden, da jeg var 3+2. I morgen forventer jeg mens, men er kun 3+5. Ville I teste i morgen tidlig eller vente til 4+0?
Ved det er svært. Men vent til 4+0. Det bare så du ikke bliver skuffet hvis du tester imorgen også måske senere på dagen så få du måske menses. uanset hvornår du tester så opdater gerne, det vildt spændende.
Morpåudebane skriver: Åhhh så begynder de famøse laaaaange 14 dage. Fik pludselig mens smerter og ømme bryster igår aftes, så tænker jeg havde ÆL der sex 4 & 5 dage før ÆL og igen igår… nu håber jeg virkelig at den er der i den her cyklus! Havde aldrig i min vildeste fantastisk troet at jeg skulle bruge nærmest hele 2021 på at blive gravid krydser fingre for en masse fine streger her i december
Jeg krydser sådan fingre for du får to fine streger her i december
Vi fulgtes jo lidt ad i de her tråde i sommer, men jeg har ikke været så meget herinde siden september, men nu er jeg retur og skal både meget desværre men også forhåbentligt teste med igen fra januar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128