Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2021

MJL88

Love Angel skriver:

Tror jeg også. Forsigtig tillykke

Det er den også. Tog en ny igen, fordi jeg simpelthen ikke forstår det. Og der endda udvikling igen Så vi var virkelig heldige, og håååååber det betyder en 2022 baby denne gang og ikke endnu en abort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Sommersol2021 skriver:

Æv min mens kom 3+6 i dag. Havde heller ikke meget tiltro til det ville ske den her måned selvom vi ramte æl perfekt. Jeg har lidt mistet troen på det efter så mange måneder  Der gik 7 måneder mellem min MA i februar og bio i september. Så må nok væbne mig med tålmodighed igen. 

Er ked af at den heller ikke var der i denne omgang, sender en masse positive vibes til det nye år til dig

Anmeld Citér

3. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Stort tillykke med de tidlige positive tests

Jeg er 3+3 i dag og har ikke kunne teste positiv.. Men føler den virkelig denne gang, symptomerne er der som med de sidste 3 bio'er, i sidste måned følte jeg den slet ikke og den var der heller ikke.. 
 for os alle på juletests

Anmeld Citér

3. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Reign skriver:

Stort tillykke med de tidlige positive tests

Jeg er 3+3 i dag og har ikke kunne teste positiv.. Men føler den virkelig denne gang, symptomerne er der som med de sidste 3 bio'er, i sidste måned følte jeg den slet ikke og den var der heller ikke.. 
 for os alle på juletests

Jeps  for os alle på juletests

Er du 3+3 idag? 
Og har du symptomer på graviditet? I så fald hvad? 
og hvornår har du testet den her cyklus? 
sorry alle de spørgsmål 

og ked af med dine bioer.

Anmeld Citér

4. december 2021

Morpåudebane

Åhhh så begynder de famøse laaaaange 14 dage. Fik pludselig mens smerter og ømme bryster igår aftes, så tænker jeg havde ÆL der  sex 4 & 5 dage før ÆL og igen igår… nu håber jeg virkelig at den er der i den her cyklus! Havde aldrig i min vildeste fantastisk troet at jeg skulle bruge nærmest hele 2021 på at blive gravid

krydser fingre for en masse fine streger her i december

Anmeld Citér

4. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Reign skriver:

Er ked af at den heller ikke var der i denne omgang, sender en masse positive vibes til det nye år til dig

Tak Reign. Det er faktisk gået op for mig at jeg sansynligvis når at teste slut december igen, så lige et mere 2021 forsøg

Anmeld Citér

4. december 2021

Masi1112

Jeg melder mig også på banen her.. har test dag den 14.. 

Anmeld Citér

4. december 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Jeg testede negativt forleden, da jeg var 3+2. I morgen forventer jeg mens, men er kun 3+5. Ville I teste i morgen tidlig eller vente til 4+0?

Anmeld Citér

4. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
SKXXX skriver:

Jeg testede negativt forleden, da jeg var 3+2. I morgen forventer jeg mens, men er kun 3+5. Ville I teste i morgen tidlig eller vente til 4+0?

Ved det er svært. Men vent til 4+0. Det bare så du ikke bliver skuffet hvis du tester imorgen også måske senere på dagen så få du måske menses. 
uanset hvornår du tester så opdater gerne, det vildt spændende.

Anmeld Citér

4. december 2021

Ønskebarn22

Morpåudebane skriver:

Åhhh så begynder de famøse laaaaange 14 dage. Fik pludselig mens smerter og ømme bryster igår aftes, så tænker jeg havde ÆL der  sex 4 & 5 dage før ÆL og igen igår… nu håber jeg virkelig at den er der i den her cyklus! Havde aldrig i min vildeste fantastisk troet at jeg skulle bruge nærmest hele 2021 på at blive gravid

krydser fingre for en masse fine streger her i december

Jeg krydser sådan fingre for du får to fine streger her i december  

Vi fulgtes jo lidt ad i de her tråde i sommer, men jeg har ikke været så meget herinde siden september, men nu er jeg retur og skal både meget desværre men også forhåbentligt teste med igen fra januar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.