Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommersol2021 skriver: Tak Reign. Det er faktisk gået op for mig at jeg sansynligvis når at teste slut december igen, så lige et mere 2021 forsøg
Tak Reign. Det er faktisk gået op for mig at jeg sansynligvis når at teste slut december igen, så lige et mere 2021 forsøg
Årh hvor godt så håber jeg du fanger den nytårsdag, kunne da være sejt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønsketænkning? 3+5 ?
Reign skriver: Ønsketænkning? 3+5 ?
Det er jeg desværre bange for. Synes den ser helt blankt ud desværre.
Love Angel skriver: Det er jeg desværre bange for. Synes den ser helt blankt ud desværre.
Jeg kan desværre heller ikke se den
Mortil_en skriver: Jeg kan desværre heller ikke se den
Det er til Reign du skal skrive det til.
Tak for svar
Jeg har dog ikke mistet modet, jeg er stadig stensikker på symptomerne, de var der overhovedet ikke sidste måned, så håber alt jeg kan
Reign skriver: Tak for svar Jeg har dog ikke mistet modet, jeg er stadig stensikker på symptomerne, de var der overhovedet ikke sidste måned, så håber alt jeg kan
Du skal heller ikke miste håbet. Håbet er der så længe menses ikke er dukket op. Hvilket symptomer har du? Det er godt tegn med symptomer
Har taget denne her til morgen. Er 4+0. Er så bange for at det går til. Det er sket de sidste to gange
Trinewind skriver: Har taget denne her til morgen. Er 4+0. Er så bange for at det går til. Det er sket de sidste to gange
stort tillykke. Og kan forstille mig det er svært men. Træk vejret dybt og nyd det.
Love Angel skriver: Du skal heller ikke miste håbet. Håbet er der så længe menses ikke er dukket op. Hvilket symptomer har du? Det er godt tegn med symptomer
Den murrende fornemmelse og jag som jeg kun får når den er god nok min mens føles altid anderledes.. og så småkvalme i løbet af dagen håber den er god nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128