Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde det vel i ca. 2 måneder ingen opkast (heldigvis) men under hele graviditeten havde jeg det altid sådan mærkeligt..der var kun en gang jeg måtte melde mig syg.. for kunne slet ikke bevæge mig nogen steder hen så dårligt havde jeg det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg laver ikke andet end at kast op... jeg vågner ovenikøbet om natten engang imellem fordi jeg er så dårlig ! Det helt åndsvagt...
Håber bare det ikke bliver ved....
Overhovedet ikke det der ligner
End ikke en snert af kvalme Den eneste gene jeg har fået er bækkenløsning, og den ville jeg til hver en tid gerne bytte ud med kvalme Men hva, nu kan jeg se en ende på det
dorthemus skriver: Det har du ret i...problenet er bare, at jeg ikke har kvalmefri perioder...jeg har enten noget eller meget kvalme. Men jo, det er de eneste gener jeg har og det er jo også positivt
Det har du ret i...problenet er bare, at jeg ikke har kvalmefri perioder...jeg har enten noget eller meget kvalme.
Men jo, det er de eneste gener jeg har og det er jo også positivt
hej dorthe,
jeg har os kvalme dagen lang jeg skal til lægen i morgen og have noget akupunktur. det siges det kunne hjælpe, så det er da værd at prøve
tina
kastede op fra uge 7 til 14
og inden da, havde jeg dårlig mave... Så jeg kunne så udemærket mærke min graviditet.
overhoved ikke
Rigtig meget! Første gang blev jeg indlagt i uge 10, da havde jeg tabt mig 10 kg., og kun vejede 36 kg.! Anden gang tabte jeg mig "kun" 8 kg., og blev derfor ikke indlagt. Men det var nu hårdt alligevel...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128