Hvor mange har lidt af graviditetskvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

maria_wlt

Jeg har kun haft problemer med at være træt fra uge 7-15...ikke andet ellers... så der har jeg dog været heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg havde det meget slemt, men kun i 10 dage. Jeg havde eksamensfri, mens det stod på, så jeg blev ikke sygemeldt fra arbejde. Men det var da ikke sjovt at terpe paragraffer med hovedet i tønden.

For mig hjalp noget iskoldt og noget surt. Derfor slog jeg mig på kongfu-is, når det var rigtigt slemt. Ellers bare isvand og citron.

Anmeld

27. oktober 2009

TbCp

Jeg havde heldigvis ingen kvalme.... følte mig også ret heldig

Anmeld

27. oktober 2009

4xGreve

døjet også rigtig meget med det men hvis jeg spiste hele tiden kunne jeg holde det nede...

Var så slemt at jeg ingen ting orket eller kunne andet end helst bare at ligget eller gå en tur i den friske luft,...

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

michella80 skriver:

Ej det er de færreste der har SÅ meget kvalme i SÅ lang tid. Men sørg for at fokusere på de positvie dage selvom det er svært. Jeg tænkte hele tiden på at det var godt hvis jeg bare havde været kvalmefri i nogle timer. Så kunne det jo være jeg fik lov til at være kvalmefri igen på et andet tidspunkt. Så gik det da fremad. Og lige pludselig er det overstået og man kan nyde sin graviditet

Det har du ret i...problenet er bare, at jeg ikke har kvalmefri perioder...jeg har enten noget eller meget kvalme.

Men jo, det er de eneste gener jeg har og det er jo også positivt

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

dorthemus skriver:

Det har du ret i...problenet er bare, at jeg ikke har kvalmefri perioder...jeg har enten noget eller meget kvalme.

Men jo, det er de eneste gener jeg har og det er jo også positivt

Ja jeg kan godt huske det og det er bare SÅ hårdt!!!! Men tro på at det går over og for de fleste går det over omkring uge 12. Min kvalme tog et dyk fra det tidspunkt. Men ja man føler der er uendelig lang tid til

Anmeld

27. oktober 2009

lulle1985

Jeg har HELDIGVIS kun haft kvalme i ca. 1 mdr. tid og nu går alt som det skal... så du må ikke lade dig skramme...

knus louise 13+6

Anmeld

27. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Ikke så slemt her

Med min datter havde jeg indtil jeg var 9 uger henne, og det var meget få gange jeg kastede op. Og det var kun om morgenen.

Med min søn varede det lidt længere og der kastede jeg op mange gange. Men det var overstået da jeg var omkring 12 uger henne.

Dengang syntes jeg det var rigtig hårdt, men når jeg ser på det nu synes jeg det var rigtig billigt sluppet

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

michella80 skriver:

Ja jeg kan godt huske det og det er bare SÅ hårdt!!!! Men tro på at det går over og for de fleste går det over omkring uge 12. Min kvalme tog et dyk fra det tidspunkt. Men ja man føler der er uendelig lang tid til

Det prøver jeg så

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Rigtig meget i 3 hele uger (4. - 7.) så stoppede det igen. Siden har jeg haft nogle enkelte øjeblikke og et par gange hvor jeg er blevet rigtig køresyg - ellers ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.