Hvor mange har lidt af graviditetskvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

LHB

LIDER!!

Håber det går over inden længe. Går ind i uge 13 i morgen og så burde opkastningerne snart fortage sig!! Man har jo lov at håbe

Trænger til at komme afsted på arbejde igen og have en normal hverdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Gaya

Hej med jer

Jeg har haft det fantastisk hele vejen igennem.......er nu 11+3 og har ikke haft kvalme.....kun været træt.......;o)

God bedring til alle jer der lider.

/Lene

Anmeld

28. oktober 2009

mek-83

Hejsa.

Jeg har igennem hele forløbet og har det stadig sådan at om eftermiddagen får jeg rigtig meget kvalme, og kan ikke rigtig være nogle steder.

Er i dag 13+0 så håber virkelig snart det ville stoppe, men synes ikke lige det er tilfældet.

Anmeld

28. oktober 2009

Valle81

Hejsa.

Havde konstant kvalme ind til uge 14 ca. Især når jeg skulle spise, så var det slemt.

Kastede aldrig op, men konstant kvalme og nærmest søsyg:0(

Det er meget bedre nu, men kan stadig godt blive rigtig skidt, når jeg spiser:0(

Christina 20+2

Anmeld

28. oktober 2009

Lærke90

Jeg havde ufattelig meget kvalme de første 3 måneder af graviditeten.

ikke at det altid kom op, men hold op hvor var jeg en grønsag. Havde det bare så skidt.  puha det savner jeg ikke

Anmeld

28. oktober 2009

Diana...

Uhh hele vejen igennem jeg kastet op op til 20 gange om dagen jeg fik akupunktur hver 3 dag for at holde opkasten nede og noget af kvalmen det tog dog ikke det hele men et vidunder middel er det hvis der gik mere end 3 dage så slog det ikke fejl så kastet jeg op hele dagen igen. 

Så her kunne akupunktur ikke undværes. og jeg er mere obs på det næste gang der lader jeg mig ikke nå og blive så syg før jeg er afsted igen.

Anmeld

28. oktober 2009

engel24

uhh .. får det helt skidt ved at læse dette ...

jeg er sluppet meget let ...

haft to dage hvor jeg havde lidt kvalme .. er i uge 40 + 3 nu ...

Anmeld

28. oktober 2009

N&J

Havde meget kvalme fra uge 10-20.. gik heldigvis i skole, så kom når det passede med at kvalmen havde lagt sig og så drak jeg kakaomælk.. det hjalp heldt vildt godt på mig..

Anmeld

28. oktober 2009

frk andreasen

fra uge7-uge14. var klinet fast til toilettet. har stadigvæk morgenkvalme med lidt opkast. har virkelig været hårdt denne gang. blev nød til a droppe´ud af skolen, fordi jeg sad nede på toilettet. var en omvandrende zombi... Men havde næsten ikke nogen kvalme da jeg var gravid med min datter..

kram tanja 19+3

Anmeld

28. oktober 2009

Barbamama

hold da op der er mange der har haft det RIGTIG slemt.... Jeg syntes jeg havde det hårdt. Min kæreste måtte tage fri for at passe mig. Jeg kunne ingenting i 2 uger. Jeg lå bare og rystede i min seng og prøvede at få agurk og drikkeyoughurt ned... Åh savner det ikke. Jeg håber det bliver bedre næste gang. Puha... Er der nogen der har haft dårlige oplevelser med de der kvalmestillende midler? Jeg fik emperal og jeg blev ENDNU mere dårlig. Puuuhaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.