Hvor mange har lidt af graviditetskvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du lidt af graviditetskvalme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.930 visninger
47 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Barbamama

Ja det kom jeg til at tænke på da der er mange der skriver om det herinde. Jeg var selv meget hårdt ramt og det gik først over omkring uge 14. Var sygemeldt pga af det i 7 uger....  Hvordan har I haft det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

MEGET... konstant frem til uge 17.... og derefter dagligt af og til.... forfærdeligt

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Åh Gud...uge 14 og 17. Jeg overlever ikke

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

dorthemus skriver:

Åh Gud...uge 14 og 17. Jeg overlever ikke

tag en dag ad gangen..... Føler med dig....

Anmeld

27. oktober 2009

Mor.sander

MEGA MEGET... Jeg led af kvalme og opkast i 9 mdr. da jeg ventede min datter

Anmeld

27. oktober 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg ventede vores datter i 04' led jeg enormt meget af kvalme det meste af morgenen og formiddagen. Havde svært ved at stå op og passe mit arb, da jeg havde den vildeste kvalme. Det havde jeg i over halvdelen af min graviditet, så det var rigtig øv.

Idag er jeg gravid med nr. 2, og er 6 uger henne. Jeg kan overhovedet ikke mærke at jeg er gravid. Har ingen kvalme, ingen brystspændinger, eller andet. På den ene side er det rart, men på den anden side har jeg faktisk svært ved at forholde mig til det faktum at jeg rent faktisk også ER gravid. Kan I følge mig?!

Anmeld

27. oktober 2009

NaFe

uha kvalme og opkast konstant alle 9 mdr.. Ja selv under veerne og selve fødslen var der opkast.. Føj... ja det savner jeg så ikke, men føler alligevel jeg havde en nem graviiditet

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Mor.sander skriver:

MEGA MEGET... Jeg led af kvalme og opkast i 9 mdr. da jeg ventede min datter

Nu blir jeg rigtig bange

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

michella80 skriver:

tag en dag ad gangen..... Føler med dig....

Tak

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

dorthemus skriver:

Nu blir jeg rigtig bange

Ej det er de færreste der har SÅ meget kvalme i SÅ lang tid. Men sørg for at fokusere på de positvie dage selvom det er svært. Jeg tænkte hele tiden på at det var godt hvis jeg bare havde været kvalmefri i nogle timer. Så kunne det jo være jeg fik lov til at være kvalmefri igen på et andet tidspunkt. Så gik det da fremad. Og lige pludselig er det overstået og man kan nyde sin graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.