Tak i to
men hvis den fx var positiv lørdag morgen så ville jeg have haft ægløsning ml søndag morgen og mandag morgen, det er jo 24-48 timer efter ikke? Så har jeg nok misset den
Hvis den var positiv søndag har jeg ægløsning i dag eller i morgen. Så vidt jeg har forstået er det bedst at have sex inden æl eller på dagen
Jeg tror dog der er en god chance for at den først er blevet positiv søndag eller mandag. I sidste cyklus kunne jeg se en tydeligere steg på æl testen 2 dage inden den blev helt positiv. Og den var som sagt helt negativ i fredags. Har også mange æl smerter i dag, men synes også jeg havde lidt ondt i maven i weekenden. Vi må bare igang i aften og i morgen 
Nej, hvis den viser en fast smiley i dag, mandag, så er det ligesom en almindelig ægløsningstest, hvor du vil få ægløsning inden for det næste døgn (måske lidt mere)
Når den blinker, viser den bare, at du vil få ægløsning inden for de næste dage, men det er ikke peak endnu, som du netop har i dag. Blinkende smiley ville fx ikke komme op på en almindelig test (det har min fx ikke gjort), da det bare er en indikator for, at nu vil være et godt tidspunkt at starte på samleje og så fortsætte, fordi din ægløsning vil ske i den nærmeste fremtid...
Og ift, hvornår, så jo, så har man hørt at det er godt op til og på dagen, men for mig har det virket at inddrage dagene efter, da min ægløsning ligger senere end 24 timer efter positiv test. Måske endda 48 timer. Og så kan jeg måske have misset min chance, hvis nu svømmerne ikke har klaret sig i flere dage... så da vi var sammen 2 dage efter positiv test, blev jeg gravid med det samme 
Anmeld
Citér