Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ananas skriver:

Tak

Jeg er 32, så er helt indstillet på at det kan tage noget tid nu. Min kæreste vil gerne have et helt fodboldhold det er lidt for sent nu, men håber på et par stykker 

Hehe okay, dejlig at have en mand der vil ha mange børn.  Hvor mange børn har i? 

og okay, jeg er også 32 jeg bliver 33 om ikke så længe. Er død spændt på hvor længe det vil tag denne her gang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2021

Ananas

Love Angel skriver:

Hehe okay, dejlig at have en mand der vil ha mange børn.  Hvor mange børn har i? 

og okay, jeg er også 32 jeg bliver 33 om ikke så længe. Er død spændt på hvor længe det vil tag denne her gang. 

Ja det er lidt sødt, især fordi han ikke ved hvad han går ind til jeg har en dreng på 10 fra et andet forhold og det er min kærestes første vi forsøger at lave nu.

Krydser fingre for os begge har I nogle i forvejen? 

Anmeld Citér

19. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Ananas skriver:

Ja det er lidt sødt, især fordi han ikke ved hvad han går ind til jeg har en dreng på 10 fra et andet forhold og det er min kærestes første vi forsøger at lave nu.

Krydser fingre for os begge har I nogle i forvejen? 

HAHAHA  

og når okay det er hans første, derfor du skriver at han ikke ved hvad han gå ind til. 
og ja min mand og jeg har vores 2 piger. Og vi skal til at prøve at lave nr 3 

tak. Jeg krydser også fingre for os begge

Anmeld Citér

20. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Hej 

du er mere end velkommen her i tråden 

men må ærligtalt sige at jeg ikke er den rette at spørg om råd til sådan noget. Da jeg ikke bruger æl test og ærligt aldrig brugt dem.  Men som jeg læst mig frem til at dem som tester for æl de skriver at de tæller fra at når de har æl og 14 dage frem. Det er deres testdag. Altså test dag er den dag de skulle ha deres menses første dag. Men ikke mange venter de 14 dage jo, fordi man er så spændt på det

Må man spørger hvad er din cyklus længde ?

Tak for svaret

Min cyklus er omkring 29/31 dage. Jeg har haft lidt svært ved at bestemme længden på cyklus pga pletblødninger inden mens. Jeg har også tænkt at test dag var den dag man skulle have sin mens

Anmeld Citér

20. september 2021

Mortil_2

Øvv altså jeg har vist næsten misset min æl denne måned

Tog en totalt negativ æl test fredag morgen. Bruger dem hvor der kommer en blinke smiley et par dage inden den bliver positiv. Men der var intet at se i fredags og den blinkede ikke så jeg har ikke testet i weekenden. Nu er den så bragende positiv her mandag morgen, men jeg aner jo ikke om den havde været positiv lørdag eller søndag  

Vi har kun været sammen i fredags da vi har været på familie besøg hele weekenden. Vi må give det en chance i dag og i morgen. Men øv, havde ellers lige planlagt at give den hele armen denne måned

Jeg havde også først forventet den senere på ugen da den er kommet på dag 20 og 19 de sidste 2 måneder men er kun på dag 16 i dag 

Anmeld Citér

20. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Tak for svaret

Min cyklus er omkring 29/31 dage. Jeg har haft lidt svært ved at bestemme længden på cyklus pga pletblødninger inden mens. Jeg har også tænkt at test dag var den dag man skulle have sin mens

okay. Ja det kan være svært at finde ud af præcist hvornår menses første dag når man pletbløder nogle dage først. 

Anmeld Citér

20. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Øvv altså jeg har vist næsten misset min æl denne måned

Tog en totalt negativ æl test fredag morgen. Bruger dem hvor der kommer en blinke smiley et par dage inden den bliver positiv. Men der var intet at se i fredags og den blinkede ikke så jeg har ikke testet i weekenden. Nu er den så bragende positiv her mandag morgen, men jeg aner jo ikke om den havde været positiv lørdag eller søndag  

Vi har kun været sammen i fredags da vi har været på familie besøg hele weekenden. Vi må give det en chance i dag og i morgen. Men øv, havde ellers lige planlagt at give den hele armen denne måned

Jeg havde også først forventet den senere på ugen da den er kommet på dag 20 og 19 de sidste 2 måneder men er kun på dag 16 i dag 

Nu jeg ikke kendt på området det med æl test. Men er du sikker at du misset den? 
mig hvis den er positiv her mandag, hvordan kan du ha misset den? Jeg har læst at når man få positiv æl test så går der 1 en halv dag til man reelt har ægløsning.

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym

Nu jeg ikke kendt på området det med æl test. Men er du sikker at du misset den? 
mig hvis den er positiv her mandag, hvordan kan du ha misset den? Jeg har læst at når man få positiv æl test så går der 1 en halv dag til man reelt har ægløsning.

Du har nemlig ikke misset den, den er jo positiv i dag, dvs at der er ægløsning inden for de næste 12-36 timer, måske endda mere. For nogle virker det bedst at gøre det efter positiv test (mig selv inkluderet), så giv den gas i dag, i morgen og i overmorgen. Så er du godt dækket ind  God fornøjelse!

Anmeld Citér

20. september 2021

Mortil_2

Tak i to men hvis den fx var positiv lørdag morgen så ville jeg have haft ægløsning ml søndag morgen og mandag morgen, det er jo 24-48 timer efter ikke? Så har jeg nok misset den 

Hvis den var positiv søndag har jeg ægløsning i dag eller i morgen. Så vidt jeg har forstået er det bedst at have sex inden æl eller på dagen

Jeg tror dog der er en god chance for at den først er blevet positiv søndag eller mandag. I sidste cyklus kunne jeg se en tydeligere steg på æl testen 2 dage inden den blev helt positiv. Og den var som sagt helt negativ i fredags. Har også mange æl smerter i dag, men synes også jeg havde lidt ondt i maven i weekenden. Vi må bare igang i aften og i morgen

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym

Tak i to men hvis den fx var positiv lørdag morgen så ville jeg have haft ægløsning ml søndag morgen og mandag morgen, det er jo 24-48 timer efter ikke? Så har jeg nok misset den 

Hvis den var positiv søndag har jeg ægløsning i dag eller i morgen. Så vidt jeg har forstået er det bedst at have sex inden æl eller på dagen

Jeg tror dog der er en god chance for at den først er blevet positiv søndag eller mandag. I sidste cyklus kunne jeg se en tydeligere steg på æl testen 2 dage inden den blev helt positiv. Og den var som sagt helt negativ i fredags. Har også mange æl smerter i dag, men synes også jeg havde lidt ondt i maven i weekenden. Vi må bare igang i aften og i morgen

Nej, hvis den viser en fast smiley i dag, mandag, så er det ligesom en almindelig ægløsningstest, hvor du vil få ægløsning inden for det næste døgn (måske lidt mere) Når den blinker, viser den bare, at du vil få ægløsning inden for de næste dage, men det er ikke peak endnu, som du netop har i dag. Blinkende smiley ville fx ikke komme op på en almindelig test (det har min fx ikke gjort), da det bare er en indikator for, at nu vil være et godt tidspunkt at starte på samleje og så fortsætte, fordi din ægløsning vil ske i den nærmeste fremtid...

Og ift, hvornår, så jo, så har man hørt at det er godt op til og på dagen, men for mig har det virket at inddrage dagene efter, da min ægløsning ligger senere end 24 timer efter positiv test. Måske endda 48 timer. Og så kan jeg måske have misset min chance, hvis nu svømmerne ikke har klaret sig i flere dage... så da vi var sammen 2 dage efter positiv test, blev jeg gravid med det samme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.