Hvor længe har i været om at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

4xGreve

blev gravid på p-piller og vi havde kun været seksuelt aktive i ca. 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Muffinmus

1 gang 14 mdr- MA

2 gang 2 år-dreng

3 gang 4 mdr-SA

4 gang 4 uger-pige

Og 3 mdr er jo absolut ingenting at prøve i, så saelvfølgelig skal det nok lykkes for jer:-)

Anmeld

27. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg er begge gange blevet gravid i første forsøg. Men har nok været heldigere end de fleste.

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

14 dage FØR vi gik i gang med at forsøge   Så vi troede simpelthen jeg havde verdens hurtigste cyklus - men den "mens" jeg fik var simpelthen bare en implantatblødning...

Vi havde forberedt os på at der sikkert ville gå LÆNGE inden der var gevindst, så derfor føltes det næsten FOR godt til at være sandt... Først nu efter NF og 1.trimester har vi fået ro på...

Kh

Rosa

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Altså jeg er jo så blevet gravid nærmest hvergang jeg har kigget på min mand. Men desværre er nr 2 og nr 3 jo ikke med os nu jo

Så altså, jeg må jo konkludere at 2. og 3. gang, tager laaaaaaaang tid. Jeg vil bare gerne have barn nr. 2 mmm. det kommer jo nok!!

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

14 dage FØR vi gik i gang med at forsøge   Så vi troede simpelthen jeg havde verdens hurtigste cyklus - men den "mens" jeg fik var simpelthen bare en implantatblødning...

Vi havde forberedt os på at der sikkert ville gå LÆNGE inden der var gevindst, så derfor føltes det næsten FOR godt til at være sandt... Først nu efter NF og 1.trimester har vi fået ro på...

Kh

Rosa

Hvad er en implantat blødning????

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Hvad er en implantat blødning????

Det er når ægget sætter sig fast, ca. en lille uge efter befrugtning

Anmeld

27. oktober 2009

Linea

Hos mig gik der 4 mdr. inden jeg blev gravid, men jeg mistede fosteret i 5. uge. Så måtte vi vente 1 mdr. for jeg skulle have én almindelig cyklus - men så var der også gevinst i første forsøg, og jeg er nu i 22. uge og venter en lille pige....Så det kommer, det kommer.

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Altså jeg er jo så blevet gravid nærmest hvergang jeg har kigget på min mand. Men desværre er nr 2 og nr 3 jo ikke med os nu jo

Så altså, jeg må jo konkludere at 2. og 3. gang, tager laaaaaaaang tid. Jeg vil bare gerne have barn nr. 2 mmm. det kommer jo nok!!

Det håber jeg også snart sker

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Det er når ægget sætter sig fast, ca. en lille uge efter befrugtning

Kan det være meget? eller er det en lillebittebitte smule?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.