Hvor længe har i været om at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

malou

14 dage efter sidste pille... så var der gevinst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Bom

Ca 1 år efter pille stop var der gevinst her..

Jeg var også ved og tabe modet til sidst, så vi snakkede med lægen, og kæresten fik en tid til og få tjekket soldaterne.. Kæresten var nede og aflevere en sædprøve om tirsdagen og om torsdagen testede jeg positivt..  Så fik heldigvis ikke brug for hjælp alligevel..

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

1. gang

Anmeld

27. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg blev gravid efter, at have smidt p-piller

1. gang = 3 måneder

2. gang = 1 måned

Held og lykke

Anmeld

27. oktober 2009

Anja

Der gik 6 mdr fra pille stop første gang.

Anden gang blev jeg gravid i 1. forsøg, men var ikke på p-piller inden.

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

der gik 3mdr  Men jeg har nu hørt om mange hvor der går et år og det er helt normalt, så bare i gang med at "øve" he he

Anmeld

27. oktober 2009

lisbethita

Hejsa.... vi tog 3 måneder fra den dag jeg smed pillerne... Vi boede også fra hinanden i den periode pga. arbejde, så jeg klager ikke :-)

Jeg håber, at I snart får held i sprøjten... Heldigvis har I allerede en guldklump :-)

Knus Lisbeth 20 + 0

Anmeld

27. oktober 2009

Ranarupta

Hej, 

Hmm... Jeg stoppede med p-pillerne d.1/7-08 og fandt ud af for en uge siden, at jeg er gravid.

Jeg ved ikke, hvor langt jeg er henne, da jeg har PCO, hvilket også er medvirkende til, at vi har prøvet så længe.

Siden 1/7-08 har jeg haft mens 3 gange, den ene fremprovokeret af p-piller, da jeg ikke ville have mens under en festival.

Jeg skal til lægen d.5/11-09 og bliver derfra sendt videre til gyn, så min termin kan udregnes.

Anmeld

27. oktober 2009

Hjaltesmor

5 måneder

85 % bliver gravide inden for 1 år, mens de sidste 15 % er længere om det. Så er man bare under 1 år om det, er det helt normalt. De fleste læger vil ikke se en, før der er gået mindst 2 år

Anmeld

27. oktober 2009

Ranarupta

Hjaltesmor skriver:

5 måneder

85 % bliver gravide inden for 1 år, mens de sidste 15 % er længere om det. Så er man bare under 1 år om det, er det helt normalt. De fleste læger vil ikke se en, før der er gået mindst 2 år

Min læge henviste mig til en dygtig gyn. med det samme. 

Hun havde nok på fornemmelsen, at min krop ikke fungerede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.